تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۳۹۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تریبون آزاد / انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر شوشتر

«بصيرت خودتان را بالا ببريد، آگاهي خود را بالا ببريد حقيقت رابايد فهميد... نقش نخبگان و خواص اين است كه اين بصيرت را نه فقط در خودشان بلكه در ديگران بوجود بياورند، رسا بگوييد روشن بگوييد مبين بگوييد آنچه راكه ميفهميد سعي هم كنيد آنچه را كه فهميديد درست باشد.»
مقام معظم رهبری


با توجه به اینکه در آستانه انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر هستیم  و این ضرورت احساس می شود که شهروندان خوزستانی در فضایی آزاد، به دور از جنجال به بحث در ارتباط  با خواسته های خود از نامزدهای انتخابات، دغدغه ها و مشکلات حوزه انتخابیه شان، نظرات خود در مورد کاندیداها،  به بحث و تبادل نظر بپردازند.

اساس این قسمت بر پایه نظرات خوانندگان سایت بنا شده است. لذا مشارکت فعال ، آگاهانه و همراه با رعایت نکات اخلاقی می تواند در فراهم شدن محیطی مناسب برای انتخابی اصلح موثر باشد.

لطفا نکات زیر را در ارسال نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و اخبار مربوط به بحث رعایت نمایید:
-  نظرات خود را به صورت فارسی ارسال نمایید.
- از اتهام زنی و استفاده از الفاظ و کلمات غیر اخلاقی و یا غیر متعارف اجتناب ورزید.
-  شما می توانید به دفعات نظر بدهید.
- شما می توانید به نظرات دیگر کاربران سایت نیز پاسخ بدهید.
- سعی می شود هر یک ساعت یک بار نظرات بازبینی و منتشر گردد.

اسامی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر شوشتر پس از نهایی شدن تایید صلاحیت ها به همراه نظرسنجی در این همین صفحه منتشر خواهد شد

کاربرانی که آمادگی و تمایل ارسال نظرات خود به صورت فیلم یا صوت جهت انتشار در همین صفحه را دارند، می توانند فایل مورد نظر خود را در قالب های متداول از طریق ایمیل info@khouznews.ir  برای ما ارسال بفرمایند.
:
:
:
آخرین اخبار