تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۰۰۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رحمتی:استقلال در خطر فروپاشی است!
هافبک استقلال وضعیت این تیم را بابت مشکلات مالی و جدایی احتمالی بازیکنان نگران کننده توصیف می‌کند.
کیانوش رحمتی ابتدا در خصوص حضور استقلال در جمع 8 تیم برتر آسیا گفت: خیلی سختی کشیدیم و با این همه مشکلات باید قدردان زحمات کادرفنی و بازیکنان باشیم. با این همه مشکلات قهرمان ایران شدیم و لیاقت این را داشتیم که به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: منتظر قرعه‌ کشی هستیم و فکر می کنم بهتر است که در مرحله بعدی با تیم های غرب آسیا بازی کنیم. از تیم های غرب آسیا شناخت بیشتری داریم و اگر با یکی از این تیم ها برخورد کنیم از لحاظ مسافت هم به سود استقلال است.

رحمتی در مورد وضعیت ماندن یا جدایی اش از استقلال تصریح کرد: هنوز تصمیم خاصی نگرفتم و فعلا صبر می کنم. به عقیده کادرفنی در تمرینات همیشه جزو بهترین ها بودم ولی به من فرصت بازی نرسید. با بی پولی و نیمکت نشینی کنار آمدم و هیچ وقت حاشیه درست نکردم ولی مطمئنا برای فصل آینده می خواهم بیشتر بازی کنم و اگر شرایط مثل سال گذشته باشد امکان جدایی ام وجود دارد. با این حال هنوز چیزی مشخص نیست.

این بازیکن تاکید کرد: باشگاه استقلال باید بداند که من دیگر مصدوم نیستم و چند ماه است که شرایط بازی پیدا کرده ام. در حال حاضر از چند تیم پیشنهاد دارم ولی اولویت من استقلال است. در فصل آینده از لحاظ مالی و فوتبالی مشکلات زیادی داشتم ولی هیچ وقت اعتراض نکردم. دوست دارم در خدمت استقلال باشم ولی مطمئنا بازی کردن در فصل آینده برایم بسیار مهم است.

رحمتی در خصوص مشکلات مالی استقلال و احتمال جدایی بازیکنان تاثیرگذار این تیم گفت: چند سال است که در استقلال بازی می کنم ولی هیچ وقت استقلال را به اندازه از لحاظ بازیکن در خطر فروپاشی ندیده ام. این تیم نماینده ایران در آسیا است و مسئولان بلندپایه باید توجه ویژه ای به تیم ما داشته باشند.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالی برطرف نشود مطمئنا بازیکنان استقلال جدا می‌شوند. امیدوارم در نهایت برنامه ای تعیین شود تا بازیکنان بمانند و کادرفنی و مدیریت باشگاه هم همچنان در استقلال باشند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: رحمتی ، استقلال ، قرارداد
:
:
:
آخرین اخبار