تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۰۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روحانی 13 خرداد در اهواز
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: روحانی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 13 خرداد جهت دیدار با مردم به اهواز می‌آید.

جاسم جادری اظهار کرد: انتخابات 24 خرداد نسبت به انتخابات قبلی از نظر بین‌المللی بسیار فراگیرتر است و دشمنان در صدد دستخوش قرار دادن این انتخابات هستند بنابراین مردم با حضور حداکثری و بصیرت عمیق یک حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: برای برگزاری یک انتخابات باشکوه ریاست ستاد حسن روحانی را برعهده گرفته‌ام و با رعایت موازین اخلاقی و قانونی، در خوزستان به تبلیغات می‌پردازیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان خاطرنشان ساخت: ستاد کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری در اهواز در حال حاضر فعال است و در شهرستان‌ها نیز در حال تدارک هستیم.

وی از سفر انتخاباتی حسن روحانی در 13 خرداد خبر داد و بیان داشت: زمینه را در استان برای ورود وی آماده خواهیم کرد و از همه اقشار دعوت می‌کنیم تا در استقبال باشکوه ما را یاری کنند.

جادری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را حماسه سیاسی حماسه اقتصادی  نامگذاری کرده‌اند از همه  اقشار دعوت می‌کنیم با حضور در ستادهای کاندیداهای مختلف به خلق این حماسه کمک کنند و رسانه‌ها نیز با اطلاع‌رسانی اخبار مرتبط، ستادها را یاری رسانند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
2
0
هر گونه پیشرفت ما چه در بعد فرهنگی، چه اجتماعی، چه سیاسی و چه اقتصادی مرهون عنایت به گفتمان انقلاب و مقاومت است. هر کدام از کاندیدها که این خصیصه را پر رنگ تر نشان دهد من حتما به او رای میدهم.
:
:
:
آخرین اخبار