تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۰۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 50 هزار مترمربع فضا برای تبلیغات انتخاباتی در خیابان‌های اهواز
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در مجموع برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در سطح مناطق 8‌گانه در خیابان‌های اصلی 50 هزار مترمربع را اختصاص داده‌ایم.
 
علیرضا عالی‌پور  اظهار کرد: شهرداری اهواز برای ساماندهی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در سطح مناطق هشت‌گانه برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است.
 
وی ادامه داد: در مناطق پرترافیک فضای خوبی برای توزیع اقلام تبلیغاتی تدارک دیده شده است.
 
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به کمبود فضای ثابت نسبت به تعداد کاندیداها تصریح کرد: فضای ثابت برای نصب پوستر به نسبت کاندیداها که 300 نفر هستند، کم است به این دلیل 200 نقطه فضای موقت به وسیله داربست احداث خواهیم کرد که همه کاندیداها مجاز به استفاده از آن هستند.
 
وی با بیان اینکه هیچ فضایی را به صورت اختصاصی اجاره نخواهیم داد، تصریح کرد: استفاده از مکان‌هایی که ویژه تبلیغات انتخاباتی تهیه کرده‌ایم برای همگان مجاز است و هیچ‌گونه اختصاص، اجاره و خریداری فضا نخواهیم داشت.
 
عالی‌پور اضافه کرد: در تبلیغات انتخابات قبلی ثابت شده است که فرهنگ مردم بالا رفته و استفاده از فضاهای غیر مجاز برای تبلیغات کاهش یافته است و شهروندان با توجه به نوع تبلیغات کاندیداها این موضوع را تشخیص خواهند داد.
 
وی به تعامل خوب متولیان تبلیغات انتخابات با شهرداری اشاره کرد و گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که سال گذشته برگزار شد کم‌ترین آسیب به فضای شهری وارد شد که امیدواریم امسال نیز این روند تکرار شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار