تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۰۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيشرفت 90 درصدي ساخت استخر گتوند
رييس اداره‌كل ورزش و جوانان گتوند با اشاره به پيشرفت 90 درصدي ساخت استخر این شهرستان گفت: این پروژه در مرحله نازک‌كاري و پاياني قرار دارد.

فرشيد جوادپور  اظهاركرد: ساخت اين استخر در سال 1389 و در دور دوم سفرهاي استاني هيات دولت به خوزستان به تصويب رسيد و اکنون در مراحل پاياني ساخت قرار دارد و در آينده‌ی نزديك با حضور مسوولان استاني افتتاح خواهد شد.
وي ادامه‌داد: اين استخر مخصوص آقايان و بانوان است و در كمربندي گتوند قرار دارد و دارای امكاناتي نظير سونا و جكوزي است و در صورت افتتاح يكي از كامل‌ترين استخرهاي خوزستان به شمار خواهد آمد.
رييس اداره ورزش و جوانان گتوند اضافه‌كرد: گتوند با 70 هزار نفر جمعيت نياز به استخرهاي متعددي دارد و اين استخر به تنهايي كفاف اين جمعيت را نمي‌دهد؛ هر چند كه بازهم خوب است.
وي افزود: در گذشته كه استخر مناسبي در گتوند وجود نداشت، مردم براي شنا كردن به رودخانه مي‌رفتند كه اين امر باعث مي‌شد در بعضي روزها جان شهروندان‌مان به خطر بيفتد كه باوجود اين استخر جلوي اين امر گرفته مي‌شود.
جوادپور در پايان خاطرنشان‌كرد: اين استخر علاوه بر اين‌كه باعث ایجاد اشتغال خواهد شد، مي‌تواند تاثير بسزايي در سلامتي شهروندان داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار