تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۱۴۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبادان بیشترین آمار نامزد تایید شده درخوزستان
فرماندار ویژه آبادان گفت: 520 کاندیدا در آبادان، بخش مرکزی، چوئبده و اروندکنار برای شرکت در چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه نشست مسئولان این شهرستان با کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان ضمن ادای توضیحات در خصوص انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: نباید سطح توقعات مردم را بالا برد و وعده‌های غیر معقول به آنان داد.

وی ادامه داد: کاندیداها باید در تبلیغات انصاف داشته باشند و اسراف نکنند، اسراف در این امر به منزله هدر دادن سرمایه ملی است.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: در انتخابات وجه کشور و نظام را نباید تخریب کرد و نباید برای جمع آوری آرا برای مردم آیه یاس خواند، وی خطاب به نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آبادان گفت: همچنین از تخریب رقبا باید پرهیز کرد و با مخالفان و موافقان استدلال داشته باشید، اختلاف نظرها را به تنازع تبدیل نکنید و دیگران را برای بالا کشیدن خود تخریب نکنید.

ایلخاص‌زاده افزود: کاندیداها احساس تکلیفی کرده‌اند و این موضوع یک امر شرعی است و کسی که در انتخابات پیروز نشود یقیناً بازنده نیست چون در امر تکلیف باخت وجود ندارد.

وی در خصوص آمار حضور کاندیدا در انتخابات عنوان کرد: شهرستان آبادان در مجموع شهر آبادان، چوئبده، اروند کنار 562 داوطلب داشت که از این تعداد 520 نفر تایید شدند که بالغ بر 94 درصد از داوطلبان در پایان صلاحیت آنان احراز شد که این آمار بالاترین آمار تایید صلاحیت شده در استان است.

معاون استاندار ابراز داشت: کاندیداهای شورای اسلامی می‌توانند به ازای هر 5 شعبه یک نماینده را در پای صندوق‌های رای داشته باشند، البته این نمایندگان تا پایان وقت روز 15 خرداد ماه با مراجعه به فرمانداری آبادان باید کارت خود را دریافت کنند در غیر این صورت نماینده‌ای که فاقد کارت شناسایی صادره از این فرمانداری باشد حق حضور پای صندوق‌های رای را نخواهند داشت.

ایلخاص‌زاده اضافه کرد: همچنین داوطلبان می‌توانند در هر منطقه شهرداری آبادان یک ستاد بر پا کنند، همچنین در شهرهای اروند کنار و چوئبده کاندیدا مجاز به برپایی تنها یک ستاد خواهد بود.

فرماندار ویژه آبادان اظهار کرد: مسئولان ستادهای انتخاباتی کاندیداها باید معرفی شوند و اگر این کار صورت نپذیرد ستاد مورد نظر جمع‌آوری خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری نیز در شهر اماکن و دیوارهای پیش ساخته‌ای ایجاد خواهد کرد تا کاندیداها بتوانند از این اماکن به عنوان مکان تبلیغات خود استفاده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: کاندیداها باید در نظافت شهر نهایت تلاش را از خود داشته باشند چرا که آنان برای آبادانی شهر آمده‌اند و اگر خود سبب ایجاد زباله شوند  به هیچ عنوان شایسته یک کاندیدای شورای شهر نیست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار