تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۴۱۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجازی: خوزستان آماده برگزاری انتخابات است
استاندار خوزستان با اشاره به اهميت حضور در يازدهمين دوره انتخابات ریاست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: مردم شرايط كشور و انقلاب را درك مي‌كنند و به موقع در صحنه حضور می یابند و قطعا در انتخابات امسال يك حماسه خواهند آفريد.

سيدجعفر حجازي در حاشیه ملاقات مردمی که در سالن 13 آبان اهواز انجام شد، اظهار كرد: مردم در اين انتخابات همچون دوره‌هاي گذشته بسيار خوب ظاهر خواهند شد.
وي افزود: همه امكانات لازم در زمينه استقرار شعب، تجهيزات كامپيوتري، وسايل و نيروي انساني، تداركات و خودروها و فضاهای مورد نیاز برای برگزاری انتخابات آماده است و به عبارتي خوزستان از لحاظ زيرساختي و نرم افزاري كاملا آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است.
حجازي تصريح كرد: با توجه به هماهنگي‌هاي صورت گرفته در حال حاضر هيچ دغدغه‌اي در زمينه برگزاري انتخابات در خوزستان وجود ندارد و مشكل خاصي ديده نمي‌شود.
وي ادامه داد: به نظر مي‌رسد مردم حضور خوبي در انتخابات داشته باشند و اميدواريم مردم با انتخاب آگاهانه خود رييس جمهوري را انتخاب كنند كه بتواند دردها و مشكلاتشان را حل كند.
استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها در استان، اظهار کرد: در بخش انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا نیز بيش از 14 هزار نفر متقاضي ثبت نام كرده‌اند كه حدود 12 هزار و 800 نفر از اين تعداد در حال حاضر در صحنه انتخابات حضور دارند.
حجازی همچنین درباره ملاقات مردمی امروز استاندار و جمعی از مسئولان استان گفت: حدود 500 نفر از شهروندان كه در جريان سفر چهارم هیات دولت به استان مشكلات خود را مطرح كرده بودند، امروز در اين جمع حضور دارند و به مشكلات اين افراد از طريق ارتباط مستقیم با دستگاه‌هاي اجرايي و استانداري رسيدگي مي‌شود.
وي افزود: با توجه به بضاعت، توانايي و اختيارات، قطعا نمي‌توان تمام مشكلات مردم را حل كرد ولي مي‌توان با ابلاغ دستوراتي برخي مشكلات را حل كرد. در ملاقات های عمومي مشخص می شود که برخی افراد در برخی موارد نياز به راهنمايي دارند و ممكن است از برخي امتيازات مانند طرح‌ مسكن مهر بی خبر باشند که در این جلسات به آنها راهنمایی لازم ارائه می شود.
استاندار خوزستان تصریح کرد: برخي افراد در ملاقات‌هاي عمومي در زمينه آگهي‌هاي استخدامي، استفاده از مزيت‌هاي خود اشتغالي و وام‌هاي قرض‌الحسنه راهنمايي مي‌شوند. در هر صورت مسايل و مشكلات مردم به نحوي است كه بايد به صورت مستمر با آنها ارتباط برقرار كرد و نمي‌توان اين ارتباط را قطع كرد، در نتیجه تلاش بر این است که ملاقات‌ها مستمر باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار