تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۲۸۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عیدی پلیس به متخلفین
رئیس پلیس کشور گفت: موتورسیکلت ها و خودروهایی که از سوی ماموران ماموران پلیس توقیف شده اند به مناسبت نیمه شعبان رفع توقیف شده و پارکینگ ها ترخیص می شوند.
سردار اسماعیل احمدی مقدم روز یکشنبه در حاشیه نهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ایام مبارک ماه شعبان تلاش می کنیم در هفته اخیر تمامی موتورسیکلت ها و خودروهایی که از سوی ماموران توقیف شده اند و هیچ منع قانونی برای ترخیص آنها وجود ندارد از پارکینگ های پلیس ترخیص شوند.

احمدی مقدم افزود: تمامی این خودروها در طول این هفته ترخیص می شوند البته آمار دقیقی از میزان خودروهای توقیفی ندارم اما به طور میانگین روزانه 5 هزار موتورسیلکت که راکبان آنها مرتکب تخلف شدند از سوی پلیس توقیف می شوند.

وی ادامه داد: ترخیص خودروهای توقیف شده هدیه ما به مردم است و رعایت کردن قانون از سوی مردم بهترین هدیه ای است که آنها به پلیس می دهند.

رئیس پلیس کشور در خصوص کاهش آمار جرایم جنایی در کشور، با بیان اینکه سال گذشته هیچ حادثه تروریستی در کشور نداشتیم تاکید کرد: خوشبختانه در حوزه قتل 20 درصد، در حوزه سرقت مسلحانه و جرایم تروریستی و پرونده های تجاوز کاهش چشمگیری را شاهد هستیم. سال 84، 28 هزار نفر سالانه در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که این آمار با وجود افزایش 2.5 برابری خودروها اکنون به کمتر از 18 هزار نفر رسیده است.

وی ادامه داد: در حوزه توسعه جرایم نیز باید بگویم در جرایم اجتماعی شاهد روند کاهشی هستیم به گونه ای که در حوزه انتخابات ما مسایل را امنیتی نمی بینیم و به جرات می توان گفت مسایل امنیتی در انتخابات امسال در حد صفر بود.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: متخلفین ، پلیس ، عیدی
:
:
:
آخرین اخبار