تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۶
کد خبر: ۴۳۵۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نكونام به تراكتورسازي مي رود؟
مدیرعامل تراکتورسازی تبریز گفت: تا قرارداد امضا نکنیم هیچ موضوعی را جدی نمی‌گیریم و تا شنبه وضعیت نکونام مشخص می‌شود.
حمید زینی‌زاده در مورد مذاکره با جواد نکونام گفت: مذاکرات ما جدی نبوده است تا وقتی قراردادی امضا نکردیم هیچ چیز را جدی نمی‌گیریم و تا شنبه این مسئله مشخص می‌شود.

وی در مورد شرایط تراکتورسازی افزود: بازیکنان تا شنبه استراحت می‌کنند و پس از آن تمرینات انجام می‌شود چند بازیکن خارجی نیز برای تست به تمرین ما می‌آیند.

زینی‌زاده در مورد اینکه امیرحسین صادقی با استقلال قرارداد بسته و آیا با فرشید طالبی مذاکره خواهد کرد گفت: امیرحسین صادقی مبارک استقلال باشد ما گزینه‌های مختلفی داریم و فرشید طالبی هم یکی از آنها است و با بازیکنانی که بیرون تیم هستند مذاکره خواهیم کرد.

مدیرعامل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم از امکانات لازم در تیم استفاده کنیم و تیم را تأمین مالی کنیم به آینده نگاه کیفی داریم و با این هدف مجید جلالی را انتخاب می‌کنیم.

وی در مورد شرایط سوارز و لوپز گفت: سوارز همراه تیم است و او اولین بازیکن خارجی است که قراردادش را با ما تمدید می‌کند و از شنبه کارش را کنار تیم شروع خواهد کرد. از لوپز نیز شکایت کردیم او با ما قرارداد دو ساله دارد و شنبه برای پیگیری این موضوع وکیل بین‌المللی می‌گیریم. لوپز 50 میلیون فصل قبل جریمه شده است او دریافت‌های مالی‌اش را به صورت دستی می‌نویسد و حساب ارزی به ما معرفی نکرده تا برایش پول بفرستیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد پیراهن شماره 8 و وضعیت کاپیتانی اظهار داشت: پیراهن شماره 8 به کریمی رسیده و کاپیتان نیز در اولین مسابقه ما مشخص می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار