تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۴۲۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استخدام 90 نفر در آبادان
سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از طریق برگزاری آزمون در مرداد ماه، 90 نفر جذب دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌شوند.
 
محمد اسماعیل مطلق اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان براساس تبصره 5 ماده 31، ماده 32 و ماده 33 آیین‌نامه اداری و استخدامی کارمندان غیرهیئت علمی، تعداد  90 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری امتحان به صورت قراردادی برای خدمت در این مجموعه جذب می‌کند.
 
وی با اشاره به جزییات این آزمون استخدامی اضافه کرد: داشتن حداقل 20سال و حداکثر 35 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم،کاردانی، کارشناسی؛ حداکثر40سال برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد و 45 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکترای حرفه‌ای و بالاتر، از شرایط عمومی این استخدام است.
 
وی ضمن چگونگی ثبت‌نام متقاضیان در این آزمون افزود: ثبت‌نام به صورت الکترونیکی از طریق وب‌سایت دانشکده به نشانی http://hn-abn.ajums.ac.ir از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه مورخ ششم مرداد ماه  لغایت ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه؛ پانزدهم همین ماه انجام می‌شود.
 
سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: دریافت کارت ورود به جلسه  امتحان عمومی، از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه؛ بیست‌وسوم مرداد تا ساعت 24 روز پنجشنبه؛ بیست‌وچهارم مرداد  با مراجعه به سایت معرفی شده، با استفاده از شماره‌ملی و شماره‌شناسنامه، امکان‌پذیر است.
 
وی در همین خصوص تصریح کرد: زمان و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه درج می‌شود.
 
مطلق با اعلام نوع سوالات آزمون توانمندی‌های عمومی استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان،گفت: معارف‌ اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی، مبانی قانونی، و فن‌آوری اطلاعات، در مجموع تعداد 90 سئوال چهار گزینه‌ای، این آزمون را تشکیل می‌دهند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
neda
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
0
با سلام. این استخدام برای چه رشته هایی و در خصوص چه فعالیتی میباشد؟؟؟
منتظر جواب هستم. مرسی
نازنين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
0
با سلام
ببخشيد چرا لينك دانشگاه علوم پزشكي باز نمي شود يا خطا مي دهد
:
:
:
آخرین اخبار