تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۴۵۲۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز:
سارقان طلافروشی‌های اهواز 2 نفر بودند
فرماندار اهواز گفت: با توجه به اینکه هر دو طلافروشی کار تعمیراتی انجام می‌دادند احتمال داده می‌شود که میزان اجناس سرقتی زیاد نباشد.
 
عبدالعزیز فدعمی اظهار کرد: طبق گزارشات رسیده سارقان طلافروشی شب گذشته در این شهرستان دو نفر بوده‌اند که راس ساعت 7: 20 دقیقه به دو طلافروشی دستبرد زدند.
 
وی با بیان اینکه طلافروشی‌های مورد سرقت در پاساژ حاج خلف در منطقه عامری اهواز قرار گرفته‌اند گفت: در این پاساژ هفت یا هشت طلافروشی مشغول به فعالیت هستند که متاسفانه قراردادی با نیروی انتظامی برای نگهبانی ندارند.
 
فرماندار اهواز با بیان اینکه طلافروشان طبق قانون موظف به داشتن نگهبان مسلح و نصب دوربین هستند، عنوان کرد: چندی پیش جلسه‌ای با حضور رئیس اتحادیه طلافروشان و دادستان برگزار و مقرر شد که همه طلافروشان از این امکانات برخوردار شوند که متاسفانه این پاساژ تنها مجهز به یک دوربین بود.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هر دو طلافروشی کار تعمیراتی انجام می‌دادند احتمال داده می‌شود که میزان اجناس سرقتی زیاد نباشد.
 
فدعمی تصریح کرد: البته سارقان حرفه‌ای نبوده‌اند و با شلیک گلوله و شکستن ویترین مغازه‌ها تنها اجناس داخل ویترین را مورد سرقت قرار داده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه تصاویر هر دو سارق توسط دوربین‌های پاساژ ضبط شده است، اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی به دنبال دستگیری آن‌ها هستند.
 
فرماندار اهواز در پایان گفت: خوشبختانه در این سرقت آسیب جانی به کسی وارد نشده و تن‌ها دست یکی از طلافروشان به دلیل برخورد با شیشه مجروح شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار