تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۵۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طلافروشان اهواز نگران سرمايه‌هاي ويتريني
رييس اتحاديه طلافروشان اهواز گفت: طلافروشان اصنافي هستند كه تمام سرمايه زندگي و نتيجه كاركرد ساليانه خود را در مغازه و ويترين‌هاي خود نگهداري مي‌كنند و از اين‌كه مورد سرقت مسلحانه قرار بگيرند نگران هستند.

عبالرحمن ذهبي‌زاده  با اشاره به وقوع سرقت‌هاي مسلحانه به طلافروشي‌ها در اهواز اظهاركرد: هر واحد صنفي طلافروش با تكرار اين حادثه‌ها به اين فكر مي‌كند كه شايد اين حادثه نيز براي او هم اتفاق بيافتد و همواره اين نگراني وجود دارد.
وي افزود: بنابراين از مراجع قضايي و امنيتي در شهر اهواز مي‌خواهيم در اين زمينه همكاري بيشتري داشته باشند و امنيت را براي صنف طلافروش كه هر روز با نگراني  از سرقت‌هاي احتمالي به كسب و كار مي‌پردازند، برقرار كنند.
ذهبي‌زاده تصريح‌كرد: انتظار داريم نيروهاي امنيتي در شهر اهواز به خصوص در مراكز و محل‌هاي استقرار طلافروشان گشت‌هاي بيشتري داشته باشند.
وي با اشاره به سرقت مسلحانه اخير از طلافروشان اهواز گفت: روز 27 مردادماه در محلي پرتردد و شلوغ و در انتهاي خيابان آزادگان در پاساژ حاج خلف، سارقان نقابدار با استفاده از اسلحه كلاشينكف وارد پاساژ شده و مغازه‌ها را به رگبار بستند كه اين مساله رعب و وحشت ديگر طلافروشان را به دنبال داشته است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
0
1
مگر طلافروش ميدونه نگراني چيه؟
:
:
:
آخرین اخبار