تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۴۵۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پذیرش دانشجو در 8 رشته جدید در دانشگاه صنعتی بهبهان

معاون آموزشي دانشگاه صنعتي خاتم‌الانبياء بهبهان با اشاره به زمان انتخاب واحد ترم جدید از 17 شهریورماه، از ورود حدود 500 دانشجوی جدید در مهرماه و پذیرش دانشجو در هشت رشته جدید مقاطع كارشناسي و کارشناسی ارشد از مهرماه خبر داد.

دکتر جلال البادي  اظهار داشت: امسال برای نخستین دوره در رشته های شيمي محيط ‌زيست، زيست‌شناسي عمومي و منابع طبيعي در گرايش صنايع چوب در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرش می شود.

وي افزود: همچنین با اخذ مجوز رشته های مهندسی محيط‍‌ زيست در 2 گرايش آلودگي محيط‌زيست و ارزيابي و آمايش زمين، صنايع چوب، آبخيزداري و مرتع‌داري در مقطع کارشناسی ارشد، پذیرش دانشجو در این رشته ها از مهرماه آغاز می شود.

معاون آموزشي دانشگاه‌ صنعتي خاتم‌الانبياء بهبهان با بیان این که در حال حاضر حدود یک هزار و 500 دانشجو در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: با آغاز ترم جديد 500 نفر به جمعيت دانشجويي دانشگاه افزوده خواهد شد.

البادی با اشاره به تقويم آموزشي نیمسال جدید دانشگاه تصریح کرد: زمان انتخاب واحد نیمسال مهرماه به ترتیب 17، 18 و 19 شهریورماه برای ورودی های 89 و قبل از آن، 90 و 91 تعیین شده است؛ همچنین ثبت نام ورودی های 92 پس از اعلام نتایج انجام می شود.

وی افزود: آغاز كلاس‌های نیمسال جدید از 23 شهريور ماه، حذف و اضافه ششم تا هشتم مهرماه، آغاز امتحانات كتبي از نيمه دي‌ماه و امتحانات عملي 2 هفته قبل از امتحانات نهایی خواهد بود.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار