تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۶۳۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا مقتدایی تمایلی به تصدی استانداری خوزستان ندارد؟
از ابتدای انتخاب حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور از سوی مردم، حدس ها، احتمالات و شایعات پیرامون استانداران در کشور دهان به دهان می چرخد. در استان خوزستان یک پای ثابت این گزینه ها و احتمالات «عبدالحسین مقتدایی» نماینده سابق آبادان و استاندار دولت اصلاحات بود که...
خوزنیوز: از ابتدای انتخاب حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی به عنوان رییس جمهور از سوی مردم، حدس ها، احتمالات و شایعات پیرامون استانداران در کشور دهان به دهان می چرخد. در استان خوزستان یک پای ثابت این گزینه ها و احتمالات «عبدالحسین مقتدایی» نماینده سابق آبادان و استاندار دولت اصلاحات بود که مردم خوزستان خاطرات خوبی از دوران مدیریت وی در استان دارند.

عبدالحسین مقتدایی استاندار سابق خوزستان

مقتدایی هیچگاه این مسئله را به طور رسمی تکذیب نکرد، اما در هفته گذشته نقل قول های زیادی از وی شنیده شد که وی تمایلی برای تصدی این سمت ندارد.

یکی از نمایندگان استان که خود نیز از گزینه های استانداری به نظر می رسد به نقل از وی اظهار داشت :«من به کلاس اول باز نمی گردم» که البته  با توجه به روحیه و شخصیت مقتدایی و اهمیت استانداری خوزستان، بیان این جمله از سوی وی دور از ذهن به نظر می رسد.

همچنین نقل شده که مقتدایی که در دوره صدارت استانداری مشکلاتی با برخی نمایندگان آن دوره داشت ، پیش بینی کرده است که با شناختی که از نمایندگان فعلی دارد ممکن است این مسائل دوباره بوجود آید، لذا عطای استانداری را به لقایش بخشیده است.

شنیده های خبرنگار ما اما حکایت از آن دارد که تیمی از نخبگان خوزستانی که اتاق فکر دولت یازدهم در استان خوزستان به شمار می روند در حال رایزنی برای کسب سمت مدیرعاملی شرکت ملی نفت ایران برای عبدالحسین مقتدایی هستند - که تا این لحظه با مقاومت بیژن نامدار زنگنه روبرو شده اند - و در صورتی که رایزنی ها برای مقتدایی در این سمت و یا پست مهم دیگری در مجموعه وزارت نفت حاصل نیامد آنگاه مقتدایی بازهم به عنوان یکی از گزینه های استانداری خوزستان مطرح خواهد شد.

لازم به ذکر است مقتدایی هم اکنون به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مشغول به فعالیت است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
4
1
مجموعه نفت تمایلی به این کار ندارند.
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
4
دکتر مقتدایی انسان توانمندی است که باید از آن بهره برد، اینکه ایشان این سمت را قبول دارند و اینکه ندارند یک طرف قضیه است، دکتر انسان فوق العاده بزرگواریست و جای ایشان واقعا در مجلس شورای اسلامی خالی است
باید در راستای پویایی خوزستان از نفرات اینچنینی ، با تجربه و آشنا به کار تمامی استفاده را کرد
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
2
به نظر من مقتدایی شخص والا وبا لیاقتی است او میتواند چرخه این استان را براحتی بچرخاند وبقول معروف غمی نیست ....
:
:
:
آخرین اخبار