تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۶۴۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رکن الدین جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران شد / انتصاب اعضای هیئت مدیره
بیژن زنگنه، وزیر نفت با صدور حکمی مهندس رکن الدین جوادی را به عنوان مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر در امور نفت منصوب کرد / احکام اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران را برای مدت سه سال به شرح زیر صادر نموده است ...
بیژن زنگنه، وزیر نفت با صدور حکمی مهندس رکن الدین جوادی را به عنوان مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر در امور نفت منصوب کرد.

در این حکم اشاره شده است که انتصاب مهندس جوادی به این سمت با پیشنهاد اعضای هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران و به استناد حکم ذیل ماده ٥ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ١٩/٢/٩١ مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

مهندس زنگنه همچنین در نامه ای جداگانه خطاب به مهندس احمد قلعه بانی، از زحمات وی در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر نموده است.

وزیر نفت همچنین به استناد حکم ذیل ماده ٥ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ١٩/٢/٩١ مجلس شورای اسلامی و ماده ٢٤ اساسنامه شرکت ملی نفت ایران و همچنین حسب اختیار تفویضی به ایشان در جلسه مورخ ٢٧/٥/٩٢ مجمع عمومی این شرکت، احکام اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران را برای مدت سه سال به شرح زیر صادر نموده است:

١- مهندس رکن الدین جوادی         عضو اصلی

٢- دکتر حبیب امین فر                  عضو اصلی

٣- آقای هرمز قلاوند                     عضو اصلی

٤- مهندس عبدالمحمد دلپریش     عضو اصلی

٥- آقای محسن قمصری               عضو اصلی

٦- آقای حمید بورد                      عضو اصلی

٧- آقای محمود رضا فیروزمند         عضو علی البدل

٨- آقای محمد علی عمادی          عضو علی البدل

٩- دکتر سید اصغر هندی             عضو علی البدل
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
زندوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
0
زنده باد مهندس جوادی که برای پیشرفت ایران لحظه ای درنگ ننموده و یقینا نخواهد کرد . این مرد ، ستودنی است زیرا هماره در حرکت است ، هماره می اندیشد و به همگان احترام می گذارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
0
احسنت
محمد نفتي
|
TAJIKISTAN
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
2
يکي از اين آقايان که يک شبه در زمان مير کاظمي مدير مناطق نفت خيز شد وهمان موقع با توجه به سابقه نه چندان مديريتي انتصابش مورد انتقاد قرار گرفت مجدداًعضو هيات مديره شده است.اين فرد جزو ستاد انتخاباتي دکتر احمدي نژاد در سال 88 بود. ودر انتخابات امسال هم از روحاني حمايت نکرد اقاي زنگنه با اين آقايان مي خواهد به اهدافش دست يابذ.دلم به حال آنان که به روحاني راي دادند مي سوزد.
:
:
:
آخرین اخبار