تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۴۶۴۶۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شوک بزرگ به فوتبال ایران خوزستان؛
فولاد در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا
کشوری که درخواست میزبانی جام ملت های آسیا را داده، اما قادر به تکمیل ورزشگاه پردرآمد ترین استان خود نیست / ورزشگاه الغدیر اهواز که توسط وزارت مسکن احداث شد و طی مراسمی در سال 90 با حضور رئیس جمهور وقت مورد افتتاح قرار گرفت ...
روزشمار کاهش سهمیه فوتبال ایران و حذف تیم فولاد خوزستان از لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده است.
 
ورزشگاه الغدیر اهواز که توسط وزارت مسکن احداث شد و طی مراسمی در سال 90 با حضور رئیس جمهور وقت مورد افتتاح قرار گرفت، در فاصله شانزده روز تا بازدید نهایی نماینگان کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تکمیل نشده و با وجود تأکید استاندار به مسئولان ورزش اهواز، به نظر می رسد که اراده ای برای تکمیل آن وجود ندارد. نماینده فدراسیون فوتبال ایران در بازدید عصر سه شنبه از ورزشگاه الغدیر، ضمن تهیه یک فهرست شامل بیست و چند مورد از نواقص موجود، به مسئولان باشگاه فولاد هشدار داد که احتمال کاهش سهمیه ایران و حذف تیم فولاد از لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است.
 
این نواقص که شامل نبود اسکوربورد، نقص امکانات پخش تلویزیونی مسابقات، جایگاه خبرنگاران، نصب علایم ورود و خروج تماشاگران و ... می شود، پیش از این توسط نمایندگان ای اف سی اعلام و مقرر شد که در صورت برطرف نکردن آن ها، سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا کاهش پیدا کند. این اتفاق در صورت رخ دادن، ضمن محرومیت تیم فولاد از نسخه 2014 فوتبال آسیا ممکن است سهمیه کشور ایران در سال های آتی و احتمال کسب میزبانی جام ملت های آسیا را نیز تقلیل دهد. کشوری که درخواست میزبانی جام ملت های آسیا را داده، اما قادر به تکمیل ورزشگاه پردرآمد ترین استان خود نیست!
 
بی توجهی به تکمیل ورزشگاه الغدیر در حالیست که باشگاه های فولاد و استقلال خوزستان قبلاً در جلسه مشترک با مسئولان ورزش استان، پرداخت مبلغ 390 میلیون تومان برای رفع نواقص این استادیوم 50 هزار نفری را تقبل کردند اما ظاهراً رنگ و لعاب دادن دیوارهای ورزشگاه پیر تختی اهواز و شیک تر شدن ساختمان های اداره ورزش این شهر، مهم تر از تکمیل ورزشگاهی است که عدم رفع نواقص آن، بزرگترین ضربه را به فوتبال ایران خواهد زد.
 
عدم تکمیل ورزشگاه الغدیر اهواز، نمونه بارز عقب ماندگی استانی است که مهم ترین منابع کشور را در اختیار دارد. این موضوع می تواند زحمات یک ساله مجموعه باشگاه فولاد خوزستان و رویای هوادارانش را بر باد بدهد. در فاصله شانزده روز تا از دست رفتن سهمیه فوتبال ایران، به نظر می رسد که وقت بیداری برخی مسئولان ورزش اهواز فرا رسیده باشد.

مرجع/ گل
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
18
مسیولین استان خوزستان توروخداکاری بکنید
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
4
واقعا اگر این اتفاق بیفتد وسهمیه ایران از اسیا حذف گردداین شرمساری برای همیشه بر بیشانی مسولان استان باقی خواهد ماند البته اگر با واژه شرمساری آشنایی داشته باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
5
واقعا زشت است .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
3
خدایا.....
این مسئولین پس چه می کنند؟؟؟
بعد از سالها فولاد در آسیا سهمیه گرفته ، حالا باید به این شکل مسخره حذف شه؟؟؟
مگه خوزستان پردرآمدترین استان کشور نیست؟؟
پولش واسه دیگران ، دودش واسه ما؟؟
یه کاری کنید...
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
5
خلایق هر چه لایق
فرشاد بختیاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
5
بابا تورو خدانگید مسئولین بگید معلولین خیلی بهتره!!!!!!!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار