تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۴۶۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئيات ثبت‌نام جديدالورودهاي شهیدچمران
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌هاي کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه شهیدچمران اهواز در سال 92 از امروز(يك‌شنبه، 24 شهریورماه) آغاز شد.
 
 ثبت‌نام دانشجويان ورودی 92 کارشناسی‌ارشد و دکتری که نام خانوادگی آن‌ها با یکی از حروف "الف" تا "ذ" آغاز می‌شود، امروز از طریق سامانه ثبت‌نام در سايت دانشگاه به نشاني http://www.scu.ac.ir و به‌صورت اينترنتي انجام می‌شود.
 
فردا(دوشنبه، 25 شهریورماه) پذیرفته‌شدگان کارشناسی‌ارشد و دکتری از حرف "ر" تا "غ" و روز سه‌شنبه(26 شهریورماه) از حرف "ف" تا "ی" باید برای ثبت نام خود به‌صورت اینترنتی اقدام كنند.
 
ثبت‌نام از ورودی‌های جدید دانشگاه شهید چمران اهواز در تمام مقاطع به‌صورت غیرحضوری (اینترنتی) و از طریق سایت دانشگاه به نشانی http://www.scu.ac.ir انجام می‌شود.
 
پذيرفته‌شدگاني كه در حين انجام خدمت نظام وظيفه هستند، نمي توانند در ثبت‌نام الكترونيكي شركت كنند و باید پیش از ثبت‌نام جهت انجام مراحل ترخيص از خدمت به تحصيلات تكميلي دانشگاه مراجعه و پس از ترخيص از خدمت نظام وظيفه و دريافت مجوز ثبت‌نام از معاونت وظيفه عمومي شهرستان مربوطه، نسبت به ثبت‌نام اينترنتي اقدام كنند.
 
در اطلاعیه ثبت‌نام ورودی‌های جدید دانشگاه تاکید شده‌است، عدم اقدام به ثبت‌نام اينترنتی به‌منزله انصراف تلقی می شود و دانشگاه از دريافت مدارك حضوري پذیرفته‌شدگان قبل از ثبت‌نام اوليه (اینترنتی) معذور است.
 
كليه كساني كه اقدام به ثبت‌نام اينترنتی كرده و كد رهگيري و شماره دانشجويي دريافت كرده‌اند، مي‌توانند اول مهرماه هم‌زمان با مراجعه حضوری و تحویل مدارک در دانشکده مربوطه، واحدهای نيم‌سال اول 92 را اخذ كنند.
 
در حال حاضر حدود 100 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و قریب به 50 رشته در مقطع دکتری تخصصي(PhD) در دانشگاه شهیدچمران اهواز فعال است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار