تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۴۶۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نخستین جشنواره ملی مشاعره و شعرخوانی رضوی
نوجوانان خوزستانی درخشیدند

نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین جشنواره ملی مشاعره و شعرخوانی رضوی خوش درخشیدند.

  سیده‌زهرا موسوی‌محمره عضو کانون شماره سه اهواز و هومن بابایی عضو کانون شماره سه آبادان توانستند در نخستین جشنواره ملی مشاعره و شعرخوانی رضوی به ترتیب رتبه‌ اول و سوم بخش شعرخوانی گروه سنی 10 تا 11 سال را به خود اختصاص دهند.

بر اساس این گزارش در بخش شعرخوانی هیئت داوران متشکل از افشین علاء، حمیرا خدابنده و سید عالمه میرشفیعی پس از بررسی آثار نفرات برگزیده این بخش را در چهار گروه سنی معرفی کردند.

هیئت داوران در گروه سنی هفت تا 9 سال سدنا بابازاده از مازندران، فاطمه خرسندرفتار و محمدمهدی موسوی‌زاده هر دو از تهران را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این گروه معرفی کرد.

داوران هم چنین در گروه سنی 10 تا 11 سال سیده‌زهرا موسوی‌محمره از خوزستان فاطمه غیب‌اللهی از یزد و هومن بابایی از خوزستان را حائز رتبه‌های اول تا سوم دانستند.

بر اساس رای داوران محدثه کریمی از مازندران، یاسمن حیدری از یزد و بهار پژمان از کرمانشاه در گروه سنی 12 تا 14 سال به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در گروه سنی 15 تا 17 سال محدثه آذرمند از گیلان، احمدرضا نوروزی از خراسان جنوبی و صابر یزدانی از مازندران توانستند مقام اول تا سوم بخش شعرخوانی رضوی را از آن خود کنند.

در بخش مشاعره ایرج قنبری، میثم متاجی و انسیه موسویان کار داوری را برعهده داشتند که در گروه سنی 10 تا 12 سال سینا مبتکر و عطیه ضرابی هردو از تهران و یاسمن سبزی از استان لرستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

هیئت داوران در رده سنی 13 تا 15 سال به ترتیب مهدی پورغلام از استان بوشهر، فاطمه زمانی از استان لرستان و مریم کبابیان از استان کردستان حائز رتبه اول تا سوم این بخش شدند.

بر اساس رای داوران در گروه سنی 16 تا 17 سال نرگس سلطانی از استان اصفهان، رسول مختاریان از استان سمنان و نیلوفر کیانی‌مقدم از استان چهار محال بختیاری به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

  852 کودک و نوجوان از کانون پرورش فکری استان خوزستان در نخستین جشنواره ملی مشاعره و شعرخوانی رضوی حضور داشتند.

:
:
:
آخرین اخبار