تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گزارش تصویری و حاشیه های برنامه نود/
افشاگری دایی و دفاع قهرمانی در "90" + فیلم
فردوسی پور در برنامه این هفته صحبت ها و اظهارنظراتی از برخی افراد را به نمایش گذاشت . در این برنامه علی دایی نیز روی خط آمد و دست به افشاگری زد و محسن قهرمانی نیز به دفاع از خود پرداخت.
برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دقیقه دوشنبه شب اول مهر درحالی روی آنتن رفت که بحث درباره داوری و آرزو برای فوتبال پاک بحث اصلی را تشکیل می‌داد.
 محسن قهرمانی اشتباهاتش را پذیرفت ولی آنها را سهوی دانست و از سویی دیگر علی دایی بر روی موضع خویش پافشاری کرد.

* آرزوی موفقیت برای استقلال

در ابتدای برنامه با پخش دیدار برگشت استقلال برابر بوریرام برای این نماینده ایران آرزوی موفقیت شد تا در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر شود. در این بخش نکاتی هم ذکر شد، از جمله اینکه استقلال دوبار در لیگ و یک بار در لیگ قهرمانان آسیا، موفق شده تا باخت را به برد تبدیل کند.

* داوری

نخستین بخش این مبحث، مربوط به دیدار فولاد برابر سایپا و گسترش فولاد برابر ذوب آهن بود که هدایت ممبینی، کارشناسی داوری این برنامه، تصمیمان داوران این دو دیدار را تایید کرد. در ادامه صحنه‌های داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس به نمایش گذاشته شد. ممبینی همه صحنه‌های قضاوت قهرمانی را درست دانست جز صحنه دقیقه دوم این دیدار که یک پنالتی برای سپاهان اعلام شد. این عضو دپارتمان داوری اعتقاد داشت پنالتی برای سپاهان و اخراج میثم حسینی اشتباه بزرگی بوده است. هرچند با بیان اینکه باید کمک داور در این صحنه به کمک قهرمانی می‌امد، تصریح کرد: اشتباهات داوری، طبیعت فوتبال است.

در بحث داوری دیدار نفت تهران برابر ملوان،‌ممبینی اعتقاد داشت یک پنالتی برای هردو تیم باید اعلام می‌شده و درباره‌ی دیدار فجر و استقلال خوزستان هم این کارشناس داوری، تصمیمات داور را درست دانست.

* مهمان ویژه: عاشق دایی هستم

مهرداد بایرامی، بازیکن جوان گسترش فولاد که از برترین گلزنان این فصل رقابت‌های لیگ محسوب می‌شود مهمان برنامه نود بود. او در ابتدای صحبت‌هایش با اذعان به اینکه فکر نمی‌کرده تیمش انقدر خوب کار کند، گفت: به دلیل قرعه‌کشی و اینکه ما در همان بازی‌های اول با استقلال، سپاهان و تراکتور روبه‌رو شدیم، از لحاظ اعتماد به نفس خیلی شرایطمان خوب شد. او درباره‌ی اینده‌اش هم صحبت کرد و افزود: دوست دارم با بازی در گسترش فولاد و یا تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شوم.


بازیکن جوان تیم گسترش فولاد تبریز که مهمان حضوری برنامه این هفته نود بود گفت: علی دایی افتخار اردبیل است. من عاشق علی دایی هستم و در اردبیل همه او را دوست دارند.  
مهرداد بایرامی 23 ساله عنوان کرد: گلی که اول فصل به استقلال زدم اصلا شانسی نبود. می خواستم آن توپ را مستقیم وارد دروازه کنم. رحمتی هم در محاسباتش اشتباه کرد و به درستی بیرون نیامد.  
وی در بخش پایانی اظهارات خود گفت: متولد 69 هستم و 23 سال سن دارم. در گذشته هم در تیم های پایه پرسپولیس حضور داشتم. یک دوره هم با بزرگسالان پرسپولیس تمرین کردم. تیم ما امسال در لیگ یکی از 6 تیم بالای جدول می شود و سن کم رسول خطیبی باعث می شود با ما خیلی خوب ارتباط برقرار کند و ما از دل و جان برای او بازی می کنیم. من قبل از این در تیم های پایه پرسپولیس بازی می کردم اما هیچ پولی به ما نمی دادند و روز آخر نقل و انتقالات هم مرا کنار گذاشتند . رسول خطیبی مرا از بین 800 نفر برای ماشین سازی انتخاب کرد و بعد از آن دیگر در تیمش بودم.

رئال مادرید پدیده 8 ساله اردبیل را می خواهد
عادل فردوسی پور گفت او و همکارانش بعد از پخش تصاویر هنرنمایی فوق العاده پسر بچه اردبیلی به دنبال او می گردند تا خانواده اش را در جریان پیشنهادهای رویایی او بگذارند. عادل در این باره گفت: این بچه 8 ساله ای که فیلم هایش را پخش کردیم با پیشنهادهای مختلفی روبرو شده است. یکی از این پیشنهادها از رئال مادرید است. می خواهیم او را پیدا کنیم و رئال مادریدی ها را به این پسر که عالی کار می کند ، معرفی کنیم.

سپاهان - پرسپولیس؛ افشاگری دایی و دفاع قهرمانی


(فیلم صحبتهای علی دایی)

* در بخشی از این برنامه، دیدار سپاهان و پرسپولیس به طور کامل بررسی شد. در پیش نمایش این دیدار به حساسیت‌های همیشگی بازی‌های این دو تیم اشاره شد. از جمله آب‌های مسموم سال گذشته تا کنده شدن صندلی‌های تماشاگران در فینال جام حذفی سال گذشته مورد اشاره‌ قرار گرفت. در ادامه و بعد از به نمایش درآمدن صحبت‌های دایی در نشست خبری پس از این دیدار، صحبت‌های مسئولان پرسپولیس در رسانه‌های ورزشی نشان داده شد. در همین زمان فردوسی‌پور گفت: در آیین نامه کمیته انضبایژطی فیفا آمده است که اگر کسی از مسائلی شبیه رشوه اطلاع دارد و آنرا خبر نمی‌دهد، شریک محسوب می شود.

پس از این صحبت‌ها، آیتمی پخش شد که کفاشیان پیش از جلسه‌ای که مربوط به این دیدار بوده است، در گفت‌و گویی گفت: نسبت به این ماجرا، یکی اینکه ما خودمان می‌توانیم برخورد کنیم و دوم انکه قوه قضاییه وارد قضیه شود و آنرا مورد بررسی کند. پس از صحبت‌های او، صحبت‌های دایی پخش شد که اظهار کرد خودش تا پایان کار می‌رود، او افزود: خدا را شکر احتیاجی به فوتبال در زندگیم ندارم و می‌روم تا خیلی چیزها را نشان دهم. در ادامه صحبت‌های رویانیان پخش شد که گفت: سر نخها را در جلسه مطرح کردیم. اطلاعات لازمه را گفتیم و دیدم رویکرد آقایان خوب بود.

حتی در این میان علیپور اظهار داشت: اظهارات دایی تامل برانگیز بود. از صحبت‌های او تعجب کردیم و باید مدارکش بررسی شود و حداقل ده روز وقت می‌خواهد تا این پرونده بررسی شود. شک نکنید که هیچ مماشاتی نخواهد شد.

در ادامه قهرمانی روی خط آمد و گفت: از هواداران قدیمی و اصیل باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتان این تیم عذرخواهی می کنم. همین الان که با شما صحبت می کنم اس ام اس های تهدید آمیز و بسیار زننده برای من ارسال می شود. یکشنبه یا دوشنبه شب از طریق اس ام اس برای من ارسال شد و برنامه پروازی من مشخص بود و با یک ساعت و نیم تاخیر به تهران رسیدم. حدود 9:35 دقیقه شب به فرودگاه رفتم و سرانجام پرواز انجام شد و ساعت 12 و 35 دقیقه به فرودگاه اصفهان رسیدم.


وی در ادامه گفت: من زمانی صحنه را دیدم که دو بازیکن روی زمین بودند و تنها لگد بازیکن پرسپولیس به بازیکن سپاهان را دیدم و قبل از آن صحنه برخورد دو بازیکن را ندیدم  من تنها بر اساس دیده هایم تصمیم گیری کردم و داور نمی تواند بر اساس حدس و گمان تصمیم بگیرم. بعد از بازی که با تیم داوری صحبت می کردیم هیچکدام صحنه برخورد دو بازیکن را ندیده بودند.

قهرمانی تصریح کرد: گردن من از مو هم باریکتر است و هرکسی که از من مدرکی دارد می تواند رو کند حدود 12 سال است که در لیگ برتر ایران قضاوت می کنم و شاید تاکنون به عنوان شاهد و مطلع به جایی احضار شده باشم اما خداراشکر تا کنون هیچوقت و به هیچ عنوان تاکنون نه پیشنهادی به من شده است و نه من به کسی پیشنهادی داده ام.

وی در خصوص ارتباط با مولایی مربی بدنساز تیم پرسپولیس گفت: در مشهد با وی ارتباط داشتم و حدود یک سال و نیم پیش مولایی از من خواست که وی را به جباری مربی کلاس های مربیگری در فدراسیون فوتبال معرفی کنم و به غیر از این تا کنون هیچ ارتباطی با وی نداشته ام. من حتما پیگیر این تهمتهایی که به من زده شده است هستم هرچند که شاید زور من به برخی ها نرسد اما من هم خدایی دارم و حاضرم اگر تخلفی صورت گرفته است حاضرم برخورد با آن از ابتدا با من آغاز شود.

قهرمانی یادآور شد: این آقایانی که می گویند من شب قبل از مسابقه من غش کرده ام به یک سمت نمی توانستند قبل از بازی با یک تلفن به آقای تاج یا مسئولین رده بالای فدراسیون فوتبال این موضوع را بگویند تا داور مسابقه را عوض کنند؟



در ادامه دایی نیز در ارتباطی تلفنی با برنامه نود گفت: آقای قهرمانی صددرصد صحنه را می بیند چون 7 تا 8 ثانیه طول می کشد بعد از آن ضربه که حسینی با ساق پا زده است را اخراج میکند؛ و یا بعد از این صحنه خلیل زاده با کف گرگی به صورت بازیکن ما می زند آیا آقای قهرمانی این صحنه را هم ندیده است؟! قهرمانی صحنه را ندیده است پس کمک داور آنجا چه کاری انجام می داده که صحنه به این واضحی را ندیده است؟ داوری که می خواهد یک بازی مهم را قضاوت کند باید ساعت چند شب بخوابد؟ آیا باید ساعت 1 شب به هتل برود؟ آیا او که می خواهد فردا یک فعالیت بدنی سنگین داشته باشد باید ساعت 5 صبح بخوابد؟

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آیا امام رضا فقط برای ایشان است؟ مطمئنا در آینده نزدیک اتفاقات خیلی مهمی در فوتبال ما رخ می دهد. آیا ارتباط شما با آقای مولایی مربوط به یک و نیم سال پیش می شده؟ اگر پرینت تلفن آقای قهرمانی را بگیرند مشخص می شود که وی در این مدت با چه کسانی در تماس بوده است.

دایی تصریح کرد: من در این مدت ذره ذره آبرو کسب کرده ام؛ من مگر در کنفرانس مطبوعاتی گفته ام سپاهان به قهرمانی رشوه داده است! اگر گفتم به سمت سپاهان غش کرده است به خاطر مسائلی بوده که برخی مسائل است که در آینده نزدیک میبینید که در فوتبال ما به وجود آمده است.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه گفت: من از آقای قهرمانی می خواهم بپرسم که چرا دیروز یکی از دوستان مشترک خود را به دفتر بیمه من فرستادید و اصرار داشتید که با من صحبت کنید و اصرار داتید که قضییه را یک جوری ماست مالی کنید!

فردوسی پور: این دوست مشترک قبلا کمک داور بوده است؟

دایی: بله! آقای مرتضی کریمی را پیش من فرستاده بود و گفت محسن می خواهد با شما صحبت کند و یک جوری قضییه ماست مالی شود!

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: اشتباه با تقلب فرق می کند! من یک مثال برای شما می زنم در سال 1388 و در بازی مس کرمان و راه آهن چه اتفاقی افتاد که قهرمانی محروم شد؟ آیا آن مساله اشتباه داوری بود؟ آنهایی که جلوی این مسائل را نگرفتند به فوتبال ما خیانت کردند. در این دو روز اینقدر مدرک برای من آورده اند ؛ من تمامی مدارک را ارئه دادم ولی برخی ها از برخی موارد می ترسند و خیلی از صحبتها نیز به این صورت است که پنهان می ماند. اما من معتقدم با هرکسی در این فوتبال حتی علی دایی نیز باشد باید برخورد شود. من از شما می خواهم که نگویید بشر جایز الخطاست بلکه بشر ممکن الخطاست. مگر می شود از خطایی که به همین راحتی حق الناس است و حق 40 میلیون نفر خورده می شود امام رضا و خدا بگذرند؟

قهرمانی نیز در پاسخ صحبتهای دایی گفت: دیروز بعد از ظهر یک شماره ای به صورت مکرر با من تماس گرفت و من نمی دانستم که شماره چه کسی است اس ام اس داد که زنگ بزن که کار واجب دارم. من زنگ زدم و وی که یک داور بین المللی است به من گفت که محسن مرتضی کریمی می خواهد این قضییه را ماست مالی کند. من قطعا در جلسه ای که در فدراسیون فوتبال دارم این موضوع را مطرح می کند. من اصلا نمی دانستم که ایشان در دفتر آقای دایی است ولی من با آقای دایی صحبت کردم و همین صحبتهایی که اینجا مطرح شد را مطرح کردیم.



وی در ادامه گفت: این موضوعی که می گویند قضییه را ماست مالی کنیم از طرف من نبوده و هر زمان که از من خواستند من پرینت مکالمات موبایل خود را در اختیار مسئولین می گذارم. اکنون یک سناریویی علیه من صورت گرفته است. گردن من از مو هم باریکتر است و هر مدرکی علیه من دارید رو کنید زیرا من پاسخ دارم. در بازی ای که آقای دایی می گوید در سال 88 و در کرمان برگزار شد گفتند من با مظلومی رفاقت دیرینه دارم اما آیا سن من و مظلومی به هم می خورد که با او رفاقت دیرینه داشته باشم؟

دایی: چه کسی با شما تماس گرفته و چه کسی می خواسته قضییه را ماست مالی کند؟

قهرمانی: من پرینت مکالمات یک هفته قبل را می دهم تا ببینید با چه کسی در ارتباط بودم و چه کسی با من تماس گرفته است.

دایی: همه می دانند که کریمی رفیق شماست. ایشان می گویند که ما داریم ماست مالی می کنیم شما فکر می کنید با شلوغ کاری می توانید کاری بکنید؟ شما چندین خط تلفن دارید و همه می دانند که یکی از آنها قبل از بازی خاموش است. به ما چه ارتباطی دارد که شما با چه کسی در ارتباط هستید؟ مرتضی کریمی دوست چندین ساله شماست و او به دفتر من آمد و درخواست کرد که من با شما صحبت کنم.



مالک باشگاه نفتون تهران در اظهارتی عجیب و تکان دهنده مسائلی را از پشت پرده فوتبال مطرح کرد که در آن نام بسیاری از داوران کنونی لیگ برتر فوتبال ما در میان است.

دایی: فیلم هایی که پخش شد احتیاجی به لبخوانی نداشت و اگر مسئولین امنیتی بخواهند خیلی راحت می توانند بسیاری از مسائل را روشن کنند و با توجه به وضعیت زندگی خیلی از آدم ها و میزان درآمدشان می شود خیلی چیزها را ثابت کرد. اگر آنها ورود کنند بعضی ها از دوران نوجوانی شان هم خلاف های شان را می گویند. اینکه کجا بودند الان کجا هستند ، عین آب خوردن همه چیز در می آید. این که برای دفاع از خود هر چیزی خواستید بگویید ایرادی ندارد اما به شعور مردم توهین نکنید.»

فردوسی پور: در سالهای اخیر آیا از طرف راه آهن با شما یا بالعکس تماسی برقرار شده است یا پیشنهادی به شما نداده اند؟

قهرمانی: آقای فردوسی‌پور، در صحبت‌هایی که ما باهم داشتیم، اشاره کردید که فیلم‌های بازی‌هایی که من قضاوت کرده‌ام را دیده‌اید. به من هیچگاه پیشنهادی از سوی راه آهنی‌ها نشد و من هم هیچگاه صحبت‌ با آنها نداشتم. با دایی موافقم که خوب است وضعیت مالی افراد بررسی شود تا ببینیم افراد به چه چیزهایی رسیده‌اند.

فردوسی پور:  شما چی؟

دایی: به هیچ عنوان به کسی اجازه نمی‌دهم که دور و بر من بیاید و مسائلی اینچنین را پیشنهاد دهد. من با این مسائل مخالفم و همیشه این مسئله را هم گفته‌ام. من امروز کدهای لازمه را به نبی و آیت‌اللهی و ... دادم. با توجه به آن جلسه‌ای که من دیدم، مطمئنم به نتیجه می‌رسیم.

قهرمانی: من را به عنوان مطلع احضار کردند و یکسری صحبتها را مطرح کردند.

قهرمانی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به صحبت‌های بادیه چیست، بیان کرد: بازی آخر آنها در ساری بود و مرا به عنوان مطلع خواستند که من هم شرکت کردم و توضیحاتی را ارائه دادم. (در این هنگام فردوسی‌پور از او پرسید که مدیرعامل نفتون از جگرکی رفتنش با او خبر داده که قهرمانی در واکنش به این صحبت گفت: به ایشان بگوید که قرآن بگذارید در دامن آن جیگرکی و بگویید مرا آن شب با او دیده است یا خیر. )

بعد از این صحبت قهرمانی، تصاویری از زاویه دید قهرمانی در ضربه پنالتی اعلام شده برابر سپاهان پخش شد که قهرمانی بازهم گفت اصلا حواسش به میثم حسینی و شجاع خلیل‌زاده نبوده است که با واکنش تند دایی مواجه شد. سرمربی پرسپولیس گفت: ببخشید به شعور مردم نمی‌توانیم چیزی بگوییم. هرکسی می‌تواند از خودش دفاع کند اما خواهشاً با شعور مردم بازی نکنید.


که در اینجا قهرمانی اظهار کرد: من برای شعور مردم خیلی احترام قائلم و آنهایی که با من کار کرده‌اند به این امر معترفند.

در ادامه این دو نفر دچار درگیری کلامی‌ای شدند که صحبت‌های هیچکدامشان براحتی شنیده نمی‌شد تا اینکه قهرمانی گفت من به چه چیز قسم بخورم که شما باور کنید من صحنه را ندیدم که دایی گفت: من عکس و مستندات رو می بینم و قسم شما را قبول ندارم. فرق من به عنوان کسی که کلاس داوری نرفته‌ام با آقای قهرمانی که داوری رو یاد گرفته چیست؟ او باید محوطه جریمه را ببیند. بعد از این حرف دایی قهرمانی افزود: اما شما گفته بودید، پروفسوری داور دارید. که دایی در پاسخ به او بیان کرد: بله، من از شما در داوری بهترم.

سپس قهرمانی خطاب به دایی اظهار کرد: امیدوارم در مربیگری و داوری، همواره بهترین باشید که دایی در جواب به او بیان کرد: یک خواهش دارم از شما، حتما بروید بیرون از من شکایت کنید و منتظر جواب‌های من باشید.

افشاگری های مرتضی کریمی درباره دیدار با دایی

پس از جدل دایی و قهرمانی، مرتضی کریمی ( کمک داور بازنشسته فوتبال ایران) که هم اکنون در تیم راه آهن سورینت مسئولیت دارد روی خط آمد و گفت: من یکسال است که از داوری خداحافظی کرده‌ام. دیروز در دستگردی به فوتبال رفته بودم. گوشی من در ماشین بوده و دیدم که تماس از دست رفته داشتم. بهمن دهقان و علی حاتم با من تماسی گرفته بودند. به دهقان زنگ زدم و گفت به سعادت آباد بروم. من یکسال بود با قهرمانی ارتباط نداشتم و در همان زمان چندبار با او تماس گرفتم که برنداشت و به رامین حقیقی زنگ زدم و به او گفتم که دارم به سمت دایی می‌روم و اگر محسن قهرمانی حرفی دارد بگوید تا انتقال دهم. بالاخره قهرمانی تلفنش را برداشت و گفت قسم می‌خورم که چیزی نبوده است و وقتی هم که رسیدم به باشگاه پرسپولیس، گوشی را دادم به دایی و قهرمانی با او صحبت کرد. حالا چرا من رفته بودم؟ به من گفتند از تخلفات قهرمانی چیزی می‌گویید؟ اما من همانجا هم گفتم که اگر داوری بخواهد تخلفی کند نه رسیدی می‌دهد و نه شماره حسابی می‌دهد. یک نماینده سازمان لیگ به اسم ما داوران و در یک بازی مرگ و زندگی 16 میلیون یورو گرفت و من چندبار آنرا مطرح کردم. وقتی به فدراسیون هم این مسائل را می‌گفتیم، می‌گفتند چرا فقط به شما این حرف‌ها را می‌گویند؟

در ادامه این بخش، فرامرزی، سرپرست سپاهان روی خط آمد و گفت: باشگاه سپاهان خواهان برخورد با هرگونه ناپاکی است. اما واقعا جای این باشگاه در مسائل مطرح شده کجاست؟ مگر قرار است همه تیم‌های ده نفره شکست بخورند؟ آیا اگر پرسپولیس می‌برد هم از این حرف‌ها در می‌امد؟ آیا خیلی از این بحث‌ها جای مطرح کردنش در رسانه ملی است؟

در بخش پایانی درودگر روی خط آمد و گفت: شما می‌دانید که بیشترین ضرر از داوری را ما داشته باشیم. اما من نمی‌خواهم راجع به شخصی حرف بزنم. در سال 89-90 بازی در بوشهر داشتیم. سرمربیمان آمد و گفت تماس گرفته‌اند که فلانقدر پول بدهید تا بازی را به نفعتان دربیاوریم. ما این مسئله را به قاضی شرفی گفتیم و ایشان گفتند نگران نباشید و داور را عوض می‌کنم که این مسئله به گوش داور بازی رسیده بود. به هرحال به دلیل پیشگیری ما در آن دیدار اتفاق خاصی نیافتاد و کار با تساوی به پایان رسید. آنها سی میلیون از ما خواسته بودند.

* تیم ملی نوجوانان

در این بخش مصاحبه‌ای از مهدوی‌کیا پخش شد که در آن او پس از تایید اینکه از حساب شخصیش برای تیم ملی نوجوانان که زیر نظر علی‌دوستی است،‌ هزینه کرده تا تیم ملی نوجوانان به اردوی خارج از کشور برود گفت: من خیلی دوست داشتم تیم ملی نوجوانان ما قبل از جام جهانی چند بازی تدارکاتی داشته باشد ولی فدراسیون گفت بودجه‌ای وجود ندارد. واقعا پول درآمدی فوتبال ایران کجا می‌رود؟ مربیان تیم ملی بجای تمرکز روی مسائل فنی بدنبال البسه تیم بودند. آل اشپرتی‌ها هم گفته‌اند که ما تنها از تیم بزرگسالان حمایت می‌کنیم. این کادرفنی مظلوم بوده و باید از آنها حمایت شود. واقعا این رسمش نیست که در تیم‌های پایه انقدر اجحاف شود. این تیمی است که به جام جهانی می‌رود، نه جام محلات. امیدوارم اردوی خوبی داشته باشیم و چند بازی خوب قبل جام جهانی برگزار کنیم.

* نکات نود

در بخشی از برنامه،‌تماشاگران تراکتورسازی نشان داده شدند که با شعار عیبی یوخ، شکست تیمشان برابر داماش را کم اهمیت می‌دانستند.

در آیتمی از این برنامه، یکی از پیشکسوتان عرصه فوتبال خوزستان به نمایش درآمد که به بیماری سرطان دچار شده اما برای درمان خود، نیاز به پول دارد.

در بخش پایانی این برنامه، بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی تائیتی پخش شد.

جدول گلزنان و برنامه هفته یازدهم لیگ برتر





نظرسنجی این برنامه درباره این بود که آیا انتقادات صورت گرفته از داوری را به حق می‌دانید یا خیر که در پایان حدود دو میلیون 500 هزار پیامک به برنامه نود ارسال شد و در نهایت نتیجه زیر به دست آمد:


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
0
سلام در برنامه 90راجع به ورزشگاه 50هزارنفری اهواز حرفی زده نمی شود چه آن زمان که آماده نبود چه آن زمان که آماده شد ولی همه اش راجع به ورزشگاه نقش جهان حرف زده شده وفیلم پخش می کنند چند بارهم قبل از افتتاح ورزشگاه 50هزارنفری اهواز ورزشگاههای مختلف حتی دور افتاده ترین ورزشگاههای ایران راهم که در حال ساخت بودند را نشان دادند ولی ورزشگاه غدیر اهواز جز آنها نبود فردوسی پور گفت فیلم اهواز بدستمان نرسیده بقول خودش در عصر ارتباطات فیلمها سریع جابجا می شوند در برنامه نود 18/9/92سریعا یک فیلم راجع به بازی ملوان وداماش بدست برنامه نود رسید ولی در برنامه های گذشته نود فیلم ورزشگاه 50هزارنفری اهواز به برنامه نود نرسید برنامه نود به اهواز توجه خاصی دارد ولی به ورزشگاه 50هزارنفری اهواز حساس است با تشکر الیاسی
:
:
:
آخرین اخبار