تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۷۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابریشمکار سخنگوی شورای شهر اهواز شد
در سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز، سخنگو و اعضای پنج کمیسیون این شورا انتخاب شدند.

 در این جلسه که شامگاه دوشنبه در صحن علنی شورای شهر اهواز با حضور 21 عضو این شورا و مردم و رسانه های برگزار شد، سخنگوی شورای شهر اهواز انتخاب شد.
 
سخنگویی هر شورای شهر جزو وظایف رئیس شورا به حساب می آید ولی رئیس می تواند این وظیفه را به فرد دیگری تفویض کند به همین دلیل در این خصوص بین اعضای شورای شهر رای گیری صورت گرفت و مریم ابریشم کار به عنوان سخنگوی این شورا انتخاب شد.
 
البته این انتخاب با حاشیه هایی همراه بود زیرا زیبا صالح پور دیگر خانم عضو شورای شهر اهواز نسبت به آن اعتراض کرد و اعتقاد داشت که انتخاب ابریشم کار به این سمت از قبل مشخص شده بود ولی این اعتراض راه به جایی نبرد و در نهایت ابریشم کار برای مدت یک سال مسئول اعلام مواضع رسمی شورای شهر اهوا شد.
 
در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اهواز نسبت به انتخاب اعضای کمیسیونهای عمران، برنامه ریزی و بودجه، ورزش و جوانان، حقوقی و املاک و خدمات شهری اقدام کردند تا روند کار در شورای شهر اهواز جدی تر دنبال شود.

همچنین زمان طولانی شدن جلسه علنی یک موارد اختلاف برانگیز این جلسه شورای شهر بود که اعضا در خصوص برگزاری ادامه این جلسه در روز چهارشنبه این هفته به توافق رسیدند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار