تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بوی اختلافات شورای سوم به مشام می‌رسد

عضو شورای شهر اهواز گفت: بوی اختلافاتی که منجر به انحلال شورای سوم شد در این دوره نیز به مشام می‌رسد.

  ابتسام الباجی در هفتمین جلسه شورای شهر اهواز که امشب تشکیل شد، اظهار کرد: شورای شهر محل شور و مشورت برای رسیدن به یک نتیجه عالی برای خدمت به شهروندان است.

وی ادامه داد: از مسئولان استانی برای حمایت و تقویت این نهاد توقع داریم زیرا ما منتخب مردم هستیم و نظرات مردم نیز الزاماتی ایجاد می‌کند.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه سعی کنیم ظرفیت‌ها را برای انتقاد بالا ببریم، تصریح کرد: همکاری، پرهیز از اختلاف قومی و گروهی، سعه صدر و تحمل یکدیگر را چراغ راه قرار دهیم و تلاش کنیم اختلافات را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه باید اختلافات داخلی شورای سوم را از بین برد عنوان کرد: بوی اختلافاتی که منجر به انحلال شورای سوم شد در این دوره نیز به مشام می‌رسد.

الباجی خطاب به اعضای با تجربه شورا گفت: شما با به کارگیری تجارب خود کمک کنید اختلافات را کنار بگذاریم و  برای حل مشکلات شهروندان گام جدی برداریم.

وی پیشنهادی را مطرح کرد و گفت: بهتر است که ارائه اخبار شورا با هماهنگی ریاست شورا و با خروجی‌های یکنواخت باشد.

عضو شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: اعضا توجه داشته باشند که به جای پرداختن به حاشیه‌ها و بیان این مسئله که ما اختلاف داریم وقت خود را صرف سازندگی در شهر و شهرداری کنید.

وی با بیان اینکه نباید اختلافات شورا را بزرگنمایی کنیم، اظهار کرد: یک نقد سازنده که تخریبی نباشد سازنده است و همه با هم تلاش کنیم که شهر را بسازیم و احترام به اکثریت را پاس بداریم.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
2
منظورتان از اکثریت چیست؟
:
:
:
آخرین اخبار