تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۸۱۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب‌رئیس‌شورای‌اهواز:باهیچ‌کس تعارف نداریم!
نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: امیدواریم عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر در هفتمین جلسه به دلیل مشغله‌های کاری بوده باشد.
 
ناجی سواری اظهار کرد: شورای شهر منافع تک تک شهروندان را در نظر دارد و در زمینه مصالح مردم با هیچ فرد یا گروهی تعارف ندارد.
 
وی ادامه داد: تمامی فرآیند انتخاب شهردار منتخب اهواز و اعضای کمیسیون‌ها قانونی و بر اساس رای اعضا انجام شد و همچنین انتخاب اعضای کمیسیون‌های شورای شهر بر اساس علایق و تخصص‌ها اعضا بوده است.
 
عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه بعضی از کمیسیون‌ها با تراکم داوطلب مواجه بود تصریح کرد: در این کمیسیون‌ها می‌بایست اعضا با رای گیری انتخاب شوند که این کار بدون هیچ شبهه‌ای انجام شد.
 
وی در خصوص عدم انتخاب سیدمحمد جواد رضوی در کمیسیون فرهنگی گفت: رضوی در هنگام رای گیری کمیسیون فرهنگی غیبت داشت میزان رای وی در کمیسیون فرهنگی با زیبا صالح‌پور برابر بود که با قرعه کشی از عضویت در این کمیسیون باز ماند.
 
سواری خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر اهواز باید الزامات کار گروهی را رعایت کنند و بر نتایج حاصله آن بر اساس قانون تمکین کنند.
 
نایب رئیس شورای شهر اهواز ضمن دفاع از انتخاب شهردار منتخب اهواز بیان داشت: سیدخلف موسوی از مدیران توانمند و باتجربه استان خوزستان است که می‌تواند منشا خدمات شایانی در شهرداری اهواز باشد.
 
وی اضافه کرد: شورای شهر از گزینه‌های دیگری برای ارائه برنامه‌های خود نیز دعوت کرده بود که در ‌‌نهایت رای اکثریت اعضای شورای شهر بر انتخاب سیدخلف موسوی متمرکز شد.
 
سواری با بیان اینکه شهردار منتخب اهواز از تجربه و کاردانی لازم برای اداره شهرداری اهواز و تحول در شهر برخوردار است گفت: هر شخص دیگری نیز غیر از وی انتخاب می‌شد دارای موافقان و مخالفانی در شورای شهر بود و این به معنای این است که در این مجلس محلی، دموکراسی وجود دارد.
 
وی عنوان کرد: 21 عضو شورای اسلامی شهر اهواز از نیروهای انقلابی، متدین و کاردان هستند و بر توسعه شهری و حل مشکلات شهروندان اتفاق نظر دارند و وجود اختلاف سلیقه نیز امری طبیعی و متداول است.
 
نایب رئیس شورای شهر اهواز اشاره کرد: وجود اکثریت و اقلیت در شورای شهر اهواز تا جایی که موجبات اخلال در کار مردم را فراهم نیاورد موجب پویایی بیشتر شورا خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر منافع تک تک شهروندان را در نظر دارد و با هیچ فرد یا گروهی در این زمینه تعارف ندارد گفت: شهردار منتخب اهواز هم تا زمانی که در خط خدمت به مردم اهواز قرار دارد مورد حمایت شورای شهر است، اما در صورت هرگونه تخطی و انحراف از مسیر خدمت به مردم مورد سئوال و استیضاح شورای شهر قرار می‌گیرد.
 
سواری بر نظارت دقیق و مستمر اعضای شورای شهر بر کار شهردار منتخب اهواز تاکید کرد و گفت: کارهای عقب مانده در شهرداری بسیار است و این مسئله حضور مداوم و فعال اعضا را در جلسات علنی و کمیسیون‌ها می‌طلبد.
 
وی در خصوص نحوه اداره جلسات علنی شورا توسط رئیس شورای شهر اظهار کرد: رئیس شورای شهر با حوصله مثال زدنی و سعه صدر خود تاکنون جلسات علنی شورای شهر را اداره کرده است و زود از کوره در نمی‌رود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
حسين از اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
1
0
جناب آقاي سواري لطفا سوابق انقلابي اعضاي شورا و آقاي مظفري رو بيان كنيد
داوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
0
1
باسلام . احسنت بر بیان شیرین وشفاف ومفید جهت ایجاد خرد جمعی در شورای شهر اهواز برای حل مشکلات مردم ........
:
:
:
آخرین اخبار