تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۴۸۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های مراسم تجلیل از ملی‌پوشان قانونمدار فوتبال ایران؛
تجلیل همزمان از دایی و مایلی‌کهن
علی دایی و محمد مایلی‌کهن در مراسم تقدیر از ملی‌پوشان قانون‌مدار فوتبال حضور پیدا کردند.

از ساعت 21:30 امشب مراسم تجلیل از قانونمداران و کاپیتان‌های دوران مختلف فوتبال با حضور چهره‌های سرشناس فوتبال ایران از جمله حسن روشن، مهدی تاج، علی کفاشیان، جواد نکونام، کی‌روش، علی دایی، محمد مایلی‌کهن، ابراهیم‌زاده، ساکت و دیگر بزرگان فوتبال در تالار وحدت آغاز شد.

در این مراسم قرار است از ملی‌پوشانی که بیش از 30 بازی ملی داشته‌اند و در این بازی‌ها کارت زردی دریافت نکرده‌اند، تقدیر شود. همچنین از مربیانی که تیم ملی فوتبال را به جام جهانی برده‌اند تجلیل شدد.

قرار است در این مراسم از حشمت مهاجرانی، اصغرشرفی، بیژن بیژن ذوالفقارنسب، محمد مایلی‌کهن، همایون شاهرخی، حسین فرکی به عنوان مربیان سابق تیم ملی و هم‌چنین علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی پروین، جواد نکونام به عنوان کاپیتان های ادوار تیم ملی تجلیل به عمل آید که عابدزاده و پروین تا این لحظه به این مراسم نیامده‌اند.

* پیش از آغاز مراسم دو چهره‌ای که به شدت مورد توجه نمایندگان رسانه‌های گروهی قرار گرفتند محمد مایلی‌کهن و نادر فریادشیران بودند که درباره علی دایی اظهارات تندی را مطرح کردند. مایلی‌کهن اعلام کرد که حاضر است در هر دادگاهی حاضر شده و پاسخگو باشد و در واکنش به سئوال خبرنگار تسنیم در مورد اینکه دایی گفته او در مصلی به دنبال تیم می‌گشته پاسخ داد: در این باره باید خود او صحبت کند اما اگر ناراضی است از این به بعد در دیسکو به دنبال تیم می‌گردم. همچنین نادر فریادشیران نیز گفت: حاضرم در هر دادگاهی که از من شکایتی مطرح شده پاسخگو باشم. علی دایی می‌تواند شکایتش را حتی در دادگاه لاهه یا دادگاه ویژه روحانیت مطرح کند و من حاضرم در همه این دادگاه‌ها پاسخگو باشم.

* در این شرایط و لحظاتی مانده به آغاز این مراسم علی دایی وارد سالن شد و در حالیکه با بسیاری از حاضران به گفت‌وگو و صحبت پرداخت با مایلی‌کهن روبرو نشد. در حالیکه زمزمه احتمال آشتی دایی و مایلی‌کهن در این مراسم مطرح شده، مایلی‌کهن پیش از آغاز این مراسم گفت من اهل آشتی‌های زورکی نیستم آشتی کردن باید صادقانه باشد و باید کینه‌های شتری را کنار بگذارند. همچنین علی کفاشیان به همراه تمامی اعضای هیئت رئیسه فوتبال و کارلوس کی‌روش به همراه تمامی اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال و جوادنکونام کاپیتان تیم ملی به همراه بسیاری از پیشکسوتان فوتبال از حاضران در مراسم امشب هستند.

* در حالیکه مایلی‌کهن در سالن تالار حضور داشت کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان نیز وارد تالار شد که مایلی‌کهن برای خوش و بش با کی‌روش روبرو نشد. مایلی‌کهن و کی‌روش اختلافاتی با یکدیگر دارند.

* علی دایی هنگامی که وارد سالن شد مایلی‌کهن نگاه عجیبی به او انداخت و با کناردستی‌های خود صحبتی را انجام داد که گویا درباره دایی صحبت می‌کرد.

* علی دایی و محمد مایلی‌کهن به دلیل حاشیه‌های اخیر و اختلافات کهنه سعی کردند یکدیگر را نبینند و نگاهشان را از همدیگر می‌دزدیدند.

* در این مراسم یک کلیپ تصویری از بازیکنان با اخلاق تاریخ فوتبال ایران پخش شد که تصاویر بازیکنان با اخلاق و از دنیا رفته فوتبال ایران از جمله محراب شاهرخی، پرویز دهداری و عزت جانملکی در آن قرار داشت این کلیپ با تصویر ناصر حجازی به پایان رسید که با تشویق همه حاضران همراه شد.
:
:
:
آخرین اخبار