تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۸۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور دو تیم خوزستانی در لیگ دسته یک والیبال کشور
تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب و شهرداری دزفول در لیگ دسته یک والیبال کشور شرکت می کنند.

ابراهیم پارسافر، رییس هیات والیبال استان اظهار کرد: امسال مناطق نفت خیز جنوب و شهرداری دزفول در لیگ دسته یک کشور که از اوایل آبان ماه آغاز خواهد شد، شركت مي كنند.

وی با بیان این که هر دو نماینده استان در گروه 2 این مسابقات قرار گرفته اند، گفت: در این گروه تیم های شمس فولاد، خزر گنبد، روژین‌تاک کرمانشاه، شهرداری جوان ارومیه، سفير قم، کاله جوان و شهرداری ملکان هم حضور دارند.

رییس هیات والیبال خوزستان درباره نمایندگان استان عنوان کرد: تیم مناطق نفت خیز جنوب سال گذشته در لیگ یک حضور داشت که به عنوان سومی هم رسید و امسال هم برنامه ریزی خوبی برای شرکت در این لیگ انجام داده است.

وی ادامه داد: باتوجه به بازیکنان خوبی که شهرداری دزفول جذب کرده است، فکر می‌کنم این تیم آمادگی بیشتری نسبت به مناطق نفت خیز داشته باشد.

پارسافر خاطر نشان کرد: هر دو تیم ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی هستند ولی از کادر فنی بومی‌ای بهره می‌برند. به هر حال امیدوارم که نمایندگان استان بتوانند نتایج خوبی را به دست آورند.
 
وی در پایان گفت: چشم‌انداز من این است که سال آینده یکی از شرکت‌هاي پتروشیمی ماهشهر برای حضور در لیگ برتر کشور سرمایه‌گذاری کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار