تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۹۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حادثه سراوان از سوی متحجران منطقه انجام شد

فرمانده انتظامی خوزستان مسبب اصلی حادثه تروریستی سراوان را برخی گروه‌های متحجر در منطقه دانست.

محمدرضا اسحاقی پیش از ظهر امروز در مراسم وداع پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی خوزستان با شهید پژمان شاهونوند از شهدای حادثه تروریستی سراوان استان سیستان بلوچستان که در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: کسانی که دست به عملیات‌های تروریستی مانند حادثه سراوان می‌زنند از متحجران منطقه هستند.

وی گفت: برای ایجاد امنیت و آسایش مردم کشورمان، نیروهای انتظامی جان خود را فدا می‌کنند که نمونه آن را در حادثه سراوان مشاهده کردیم.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر این نکته که نیروهای انتظامی حاضرند جان خود را در راه اهداف جمهوری اسلامی ایران ‌نثار کنند تصریح کرد: ما برای دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و آرامش جامعه عزم خود را جزم کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای حفظ امنیت در کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم افزود: به طور میانگین در هر هفته دو تن از نیروهای انتظامی جان خود را در راه ایجاد امنیت و آسایش مردم از دست می‌دهند و به فیض شهادت نائل می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان تاکید کرد: هر حادثه‌ای که رخ می‌دهد ما در راه دفاع از امنیت و آسایش کشور مصمم‌تر می‌کند.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان در مرز سراوان گفت: این حادثه از سوی گروهک‌هایی که دست نشانده شرق و غرب هستند و از متحجران منطقه محسوب می‌شوند انجام شده است.


مرجع / فـارس
برچسب ها: حادثه سراوان
:
:
:
آخرین اخبار