تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۹۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر مرزبان شهید خوزستانی وارد اندیمشک شد

مراسم استقبال از پیکر پاک مرزبان شهید پژمان شاهونوند از شهدای حادثه تروریستی سراوان استان سیستان و بلوچستان در اندیمشک برگزار شد.

مردم و مسئولان اندیمشکی با حضور در مراسمی از پیکر مطهر مرزبان شهید پژمان شاهونوند استقبال کردند.

در این مراسم که ظهر امروز از ابتدای جاده ورودی شهر برگزار شد جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدای شهر یک هزار شهید اندیمشک حضور داشتند.

همچنین حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امام جمعه اندیمشک به همراه تعداد زیادی از مسئولان محلی در مراسم استقبال از پیکر پاک مرزبان شهید پژمان شاهونوند از شهدای حادثه تروریستی سراوان استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

از نکات قابل ذکر در این مراسم حضور اکثر اعضای شورای اداری و شورای تامین اندیمشک در مراسم استقبال از پیکر پاک مرزبان شهید پژمان شاهونوند بود.

هم اکنون مردم شهر اندیمشک خود را برای مراسم وداع و تشییع پیکر شهید پژمان شاهونوند آماده کرده‌اند که این را می‌توان از حال و هوای شهر فهمید.

مرزبان شهید پژمان شاهونوند در سال 1369 در اندیمشک دیده به جهان گشود و چند سال بود که برای خدمت‌رسانی به کشور خود وارد مرزبانی شده است.

این جوان اندیمشکی جمعه دوم آبان ماه در درگیری مرزبانان هنگ مرزی سراوان در استان سیستان و بلوچستان با اشرار مسلح به همراه همرزمان مرزبانانش به شهادت رسید.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار