تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۹۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولان آبفا به خاطر سلب مسئولیت دلایل غیرمنطقی مطرح نکنند

عضو شورای شهر اهواز گفت: بهتر است مدیران شهری و مسئولان آبفا به خاطر سلب مسئولیت دلایل غیرمنطقی مطرح نکنند.

مریم ابریشم‌کار در یازدهمین جلسه شورای شهر اهواز که دوشنبه شب با دستور کار تفویض اختیار شهردار تشکیل شد، اظهار کرد: چند روز گذشته دیداری از وضعیت مناطق سه، شش و هفت داشتم که بیشترین درخواست همشهریان ساکن این مناطق، رسیدگی جدی به مسئله فاضلاب‌ها و حل این معضل بود.

وی در این خصوص ادامه داد: وجود فاضلاب در معابر علاوه بر مختل کردن تردد همشهریان موجب ایجاد تصادف و آسیب جسمی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز به آلودگی آب در بعضی از مناطق اشاره کرد و گفت: آلودگی شدید آب در برخی از مناطق، مشکلات بسیاری ایجاد کرده است البته لازم به ذکر است که همین آب آلوده را هم به طور کامل دریافت نمی‌کنند و فقط ساعاتی از روز برای انجام کارهای ضروری آب دارند.

وی با بیان اینکه در برخی از محلات همشهریان با نبود آسفالت مواجه هستند، تصریح کرد: نبود آسفالت و زمین‌های خاکی، خطر آسیب جسمی در اثر جانورانی چون مار و عقرب را به دنبال خواهد داشت.

ابریشم‌کار کمبود سرویس‌های عمومی ایاب و ذهاب را معضلی دیگر بیان کرد و گفت: درخواست سرویس‌های عمومی ایاب و ذهاب خصوصا برای خانم‌ها و دانش‌آموزان به دلیل عدم امنیت کافی در استفاده از ماشین‌های شخصی یکی دیگر از تقاضاهای همشهریان است.

*ایجاد فضای سبز بیشترین درخواست مردمی

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای سبز و اماکن ورزشی بیشترین درخواست از طرف سالمندان و جوانان این مناطق بود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز به مسئله مطرح شده در جلسه قبل شورای شهر اشاره کرد و افزود: ادعای مسئولان آبفا مبنی بر ناکارآمدی سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب پس از اختلاط آب‌های سطحی با فاضلاب شهری از نظر علمی و تخصصی مردود است.

وی افزود: هیچ‌گونه سند علمی مبنی بر این ادعا وجود ندارد و از رئیس شورای شهر تقاضا می‌شود در ملاقات با مدیران مختلف و طرح مسائل تخصصی از مدیران مربوطه تقاضا شود به خاطر سلب مسئولیت دلایل غیرمنطقی مطرح نکنند.

ابریشم‌کار در ادامه به ادعای برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر کندی روند کار این شورا اشاره کرد و ادامه داد: بی‌برنامگی که از طرف برخی از اعضای شورای شهر مطرح شد کاملا غیرمنطقی و نادرست است زیرا لحظه‌ای اتلاف وقت در شورای اسلامی شهر اهواز نشده است.

وی به انتخاب شهردار در اولین جلسه شورا اشاره کرد و گفت: اگر منصفانه نگاه کنیم نه تنها در کار شورا کندی دیده نمی‌شود بلکه انتخاب هئیت رئیسه شورای شهر و شهردار در جلسات اول ‌‌نهایت تلاش اعضا را نمایان می‌سازد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پایان خطاب به عده‌ای از اعضای شورا عنوان کرد: بهتر است اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، جلسات علنی شورای شهر را بیلبوردهای تبلیغاتی خود قرار ندهند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار