تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۰۱۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چاپ چندمیلیون کتاب‌ضدشیعه‌توسط آل‌سعود
دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه در ماه رمضان امسال بیش از چند میلیون کتب ضد شیعه توسط عربستان چاپ شده است، گفت: همچنین در بین حجاج هزاران کتاب ضد شیعه پخش می‌کنند تا عقاید و ایمان پیروان اهل بیت سست کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری در دومین همایش بین‌المللی علمی ولایت که ظهر امروز در تالار اجتماعات آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: جنایاتکاران آل‌سعود و مفتی‌ها، آنهایی که تنها اسم دین را یدک می‌کشند محارب صریح قرآن را به استحصار خود درآوردند.
 
وی بیان کرد: امیدوارم این نشست علمی و امثال آن بتواند در برابر هجمه دشمنان و از جمله وهابی‌های تکفیری که ارزشی برای دین اسلام قائل نیستند، ایستادگی کند.
 
دبیر مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) ادامه داد: دشمنان اسلام مزدورانی را در لبنان، سوریه، عراق و مناطق دیگر خریداری می‌کنند و به جان مظلوم شیعیان می‌اندازند و در واقع صورتی انسانی را سیاه جلوه می‌دهند.
 
اختری افزود: آیا معنای جمله (مودتاً فی‌الاقربی) با خونریزی و کشتار افرادی که علاقه و محبت به اهل بیت دارند در عالم بشریت حاصل می‌شود؟ قلب حقایق یکی از موضوعات مهمی است که حرکت وهابیت تکفیری آن را در پیش گرفته است و ما باید مسلمانان را از این نقشه شیطانی که به پشتوانه اسرائیل، آمریکا و طرفداران آن در کشورهای اسلامی است، بیدار کنیم.
 
وی گفت: علمای ما باید در مقابل این خطر بزرگ به میدان بیایند و قرآن را به جهانیان شناسانده و صراط درست و عظیم را برای مردم روشن کنند.
 
دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) افزود: خوزستان استان شهادت، ایثار، فداکاری و با پایگاه حب و ولای اهل بیت عصمت و طهار است و خدا را شاکریم که چنین مراسمی در این استان برگزار می‌شود.
 
اختری با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های اصحاب رسانه، علما و مسئولان بیان کردن و مکتوب نمودن جایگاه امیرالمؤمنین علی (ع) و ائمه اطهار (ع) در دین اسلام است، افزود: مظلومیت امام علی از روزهای نخست و جایگاه وی نیز از همان آغاز نزد پیامبر بزرگ اسلام آشکار شد و روزبه‌روز اراده خداوند متعال برای تبیین این جایگاه آشکار می‌شد.
 
وی ادامه داد: حسادت‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان به تدریج در مسئله امامت آشکار می‌شد و روز به روز این مسئله تغییر پیدا کرد و کسانی که می‌خواستند جایگاه امام علی (ع) آشکار نشود مبنای خود را بر روی تحریف حقایق نهادینه کردند.
 
دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) اضافه کرد: بیش از 500 آیه قرآن به نقل از عده‌ای از مبلغین و مفسرین درباره جایگاه و منزلت امام علی (ع)‌ و اهل بیت (ع) وارد شده است اما مخالفان این امام در تحریف و پنهان کردن حقایق اصرار می‌ورزیدند.
 
اختری گفت: امروز رسانه‌ها، گویندگان، علما و اندیشمندان باید توجه داشته باشند که آل سعود مرکز وهابیت تکفیری بوده و مؤسساتی را برای تحریف قلب تاریخ تشیع در اختیار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه در ماه رمضان امسال بیش از چند میلیون کتب ضد شیعه توسط عربستان چاپ شده است، افزود: همچنین در بین حجاج هزاران کتاب ضد شیعه پخش می‌کنند تا عقاید و ایمان پیروان اهل بیت سست کنند.
 
دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) ادامه داد: آنها فقه، تفسیر، حدیث و کتاب‌ها را تغییر داده و به خورد مردم کم‌اطلاع می‌دهند لذا وظیفه علما و اندیشمندان آن است که براساس آیات قرآن در برابر شیطان و جنود شیطانی ایستادگی کرده و از پیامبر و اهل بیت آن حمایت کنند.
:
:
:
آخرین اخبار