تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۵۰۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برهانی فرشته نجات آبی‌ها شد
تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه خود برابر سایپا از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر در زمین سایپا به برتری دست یافت تا سه امتیاز ارزشمند را در مصافی سخت با نارنجی‌پوشان کسب کند.
دیدار معوقه هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را تیم‌های سایپا و استقلال برگزار کردند. در این بازی که از ساعت 15 امروز به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه انقلاب کرج انجام گرفت تیم استقلال برابر میزبان خود یک بر صفر به برتری دست یافت. تنها گل بازی را آرش برهانی در دقیقه 63 به ثمر رساند.

دیدار سایپا و استقلال دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول دو تیم بازی نسبتا کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند که گلی هم در بر نداشت ولی در نیمه دوم شرایط بازی کاملا تغییر کرد و خطرات زیادی را روی دروازه دو تیم شاهد بودیم. سایپا که با اعتماد به نفس بازی را شروع کرده بود اولین خطر جدی این دیدار را روی دروازه حریف ایجاد کرد. هنوز هفت دقیقه از شروع این دیدار نمی‌گذشت که ابراهیم صادقی از میانه زمین به حرکت در آمد و به راحتی از میان مدافعان استقلال عبور کرد و با رحمتی تک به تک شد اما ضربه نهایی را چندان خوب نزد تا دروازه‌بان استقلال یک موقعیت مسلم گلزنی را از کاپیتان حریف دفع کند.

در دقیقه 20 بازی نیز آرش برهانی فرصت داشت از عمق مدافعان حریف فرار کند اما تکل به موقع مدافع حریف مانع از این اتفاق شد. یک دقیقه بعد شهباززاده از گوشه راست محوطه جریمه استقلال شوت سنگینی را روانه دروازه حریف کرد که رحمتی آن را مشت کرد.

در ادامه بازی دو تیم بیشتر در میانه میدان جریان داشت. قلعه‌نویی قبل از اینکه یک سوم از زمان بازی سپری شود قاضی را جایگزین عابدینی کرد اما این تغییر تا پایان نیمه نخست ثمری نداشت و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با شروع نیمه دوم بازی سرعت بیشتری به خود گرفت و هر دو تیم تلاش کردند تا میانه میدان را به چنگ آورند. استقلال که بازیکنان با تجربه‌تری را در اختیار داشت در دقیقه 63 این نیمه به گل رسید. بعد از اینکه سایپایی‌ها چندین حمله بی‌ثمر را روی دروازه استقلال ایجاد کردند نوبت به آرش برهانی رسید تا فرصت طلبی خود را به رخ مهاجمان حریف نشان دهد. این بازیکن در دقیقه 63 در میان مدافعان حریف صاحب توپ شد و با یک بغل پای دقیق کار را تمام کرد تا بازگشت خود به ترکیب اصلی را با گل جشن بگیرد.

بعد از این گل سایپا بهتر از حریف نشان داد و کاملا خود را بر استقلال تحمیل کرد. سجاد شهباززاده مهاجم گلزن این تیم در دقیقه 68 با شوتی محکم رحمتی را واکنش وا داشت. این بازیکن در دقیقه 71 نیز از گوشه راست محوطه جریمه حریف با شوتی محکم خطرناک نشان داد. سایپا در دقایق پایانی روی نیمه زمین استقلال به نوعی خیمه زده بود ولی ضربات متوالی بازیکنان این تیم راهی به چارچوب دروازه رحمتی پیدا نکردند تا استقلال از این میدان سخت به 3 امتیاز ارزشمند دست یابد.

شاگردان قلعه نویی با این برد 23 امتیازی شدند و هم امتیاز با سپاهان و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده ششم باقی ماندند. سایپا نیز با 20 امتیاز در مکان هفتم ایستاد.

آرش برهانی با گلی که در دیدار تیم های سایپا و استقلال به ثمر رساند و زمینه‌های کسب 3 امتیاز ارزشمند را برای تیمش در کرج فراهم کرد در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد و جایزه ویژه را از نماینده شرکت نفت سپاهان، اسپانسر این مراسم و نماینده سازمان لیگ دریافت کرد.

همچنین ابراهیم صادقی کاپیتان تیم سایپا به عنوان بازیکن اخلاق این بازی انتخاب شد تا جایزه این عنوان به وی تعلق گیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال در چارچوب هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، فردین عابدینی(دقیقه 25، محمد قاضی)، علیرضا نیکبخت‌واحدی، ساموئل، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، محمدمهدی نظری و آرش برهانی (دقیقه 87 مهران قاسمی).

ترکیب تیم سایپا: محمد باقر صادقی، مجید ایوبی، سجاد مشکل پور، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، روزبه شاه علیدوست (دقیقه 76، مهدی جعفرپور)، ابراهیم صادقی (دقیقه 83، مقداد قباخلو)، محمدرضا ناصحی، کاوه رضایی و سجادشهباز زاده

مرجع / مـهـر
برچسب ها: برهانی ، استقلال ، سایپا
:
:
:
آخرین اخبار