تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۱۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار رامشیر معارفه شد
صبح امروز طی جلسه ای مسعود هزاریان به عنوان شهردار جدید رامشیر معرفی شد.
 
در ابتدای جلسه رحیم قیم، رئیس شورای اسلامی شهر رامشیر اظهار داشت : پس از فراخوان صورت گرفته ،تعداد 14 نفر برنامه های خود را برای تصدی این پست ارائه دادند و اعضای شورا پس از حدود هفتصد نفرساعت مطالعه و بررسی سوابق نهایتاً مسعود هزاریان را به عنوان شهردار جدید رامشیر انتخاب نمودند.
 
در ادامه جلسه رحیم شریفی شهردار سابق گزارشی از اقدامات انجام شده در طول تصدی خود ارائه کرد.
 
فرماندار رامشیر نیز با قدر دانی از زحمات رحیم شریفی شهردار سابق و حافظ شریفی سرپرست شهرداری رامشیر اظهار داشت: در طی تصدی رحیم شریفی به عنوان شهردار رامشیر اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شد و ایشان با همه داشته هایش در امر خدمت رسانی به مردم تلاش نمود.
 
حمید سیلاوی با بیان اینکه شواری اسلامی شهر و شهردار باید با همکاری یکدیگر در جهت توسعه شهر گام بردارند بر اجرای سیاستهایی به منظور درآمد زایی شهرداری تأکید کرد و گفت : ما از شهردار جدید انتظار داریم که با تلاش و جدیت کار خود را آغاز کنند و بتوانند مشکلات شهر را مرتفع نمایند.
 
سپس معاون مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، با اشاره به خدمات شهرداری‌ها در امور شهری به عنوان مهمترین دستگاه خدمات‌رسان گفت : برنامه‌ریزی درست، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود نتیجه مطلوبی را در داشتن شهری آباد به دنبال دارد.
 
مراد علی واهبی بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: در برخی موارد شاهد اتلاف منابع و همچنین صرف هزینه‌ها و اعتبارات بیش از حد نیاز هستیم که در این زمینه کار کارشناسی و درست می‌تواند از اتلاف منابع جلوگیری کند.
 
در پایان وی به نمایندگی از استاندار خوزستان حکم شهرداری مسعود هزاریان را قرائت نمود.
 
از سوابق اجرایی مسعود هزاریان می توان موارد زیر را برشمرد:
 
-  شهرداری آغاجاری - مسئول حراست وجانشین شهردار
 
-  شهرداری لالی- معاونت عمرانی شهرداری درسال های 84-83
 
- مسئول عملیات کشاورزی نیشکر کشت وصنعت کارون
 
 - شهرداری منطقه یک تهران - مسئول پروژه های خدماتی منطقه یک تهران 
:
:
:
آخرین اخبار