تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۱۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجت الاسلام و المسلمین شفیعی:
تکریم شهدا برای همیشه یک وظیفه است
امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) اهواز با اشاره به اهمیت تکریم شهدا و خانواده های شهدا، گفت: انقلاب و ملت ما مدیون شهدا است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی در پانزدهمین یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) اهواز، اظهار کرد: روزی که خداوند به دل های جوانان این مسجد عنایت کرد تا نخستین یادواره شهدا را برگزار کنیم، شاید پیش بینی نمی کردیم که این یادواره تا به این حد استمرار داشته باشد و روزی پانزدهمین یادواره را نیز برگزار کنیم و این جز توفیق الهی و اخلاص جوانان بسیجی مسجد چیز دیگری نبوده است.

وی افزود: برپایی یادواره هایی برای شهدا هر زمان که به شکلی مورد غفلت قرار گیرد، خداوند عرصه ای را برای انقلاب اسلامی طراحی می کند تا این خاکریز همیشه بماند. تکریم شهدا برای همیشه یک وظیفه است و انقلاب و ملت ما مدیون شهدا و خانواده های مکرم شهدا است.

شفیعی تصریح کرد: امروز انقلاب در عبور از این مرحله حساس تاریخی با برپایی چنین گردهمایی هایی اقتدار خود را نشان می دهد. اساسی ترین عامل قدرت این ملت، اجتماع، وحدت و همدلی پشت سر مقام معظم رهبری، با تمسک به شهیدان است.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) اهواز با اشاره به حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در پانزدهمین یادواره شهدا گفت: در پانزده سال گذشته که یادواره شهدای مسجد برگزار شده است، روال بر این بوده که از پیشکسوتان خوزستانی عرصه دفاع مقدس برای سخنرانی دعوت شود و امروز نیز در جمع خود شاهد حضور امیر پوردستان هستیم که قطعا این حضور نشانه ارادت وی به شهدا است.

در این مراسم امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، آیت الله شفیعی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان ارشد ارتش در قرارگاه جنوب، فرماندهان لشکر 92 زرهی اهواز، جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، مدیرکل بنیاد شهید خوزستان، خانواده های شهدای مسجد و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار