تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۵۱۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری ماهشهر:
واگذاری اقساطی انشعاب برق به چمرانی‌ها

سرپرست فرمانداری ماهشهر از واگذاری اقساطی انشعاب برق به شهروندان شهر چمران خبر داد.

 سیدجعفر طباطبایی عصر دیروز در جلسه هماهنگی ایجاد شبکه برق هوایی شهر چمران اظهار کرد: مردم شهر چمران سال‌هاست از برق رایگان استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل افزایش جمعیت و زیرزمینی بودن و فرسودگی شبکه برق این شهر، تابستان سال جاری مشکلات فراوانی برای شهروندان ایجاد شد و شهر چمران روزهای زیادی را در بی‌برقی سپری کرد.

سرپرست فرمانداری ماهشهر ادامه داد: برای برون رفت از این وضعیت باید شبکه هوایی که بخش عمده‌ای از پروژه آن احداث شده به سرانجام برسد و شهروندان چمرانی برای دریافت انشعاب و کنتور برق سریعاً اقدام کنند.

طباطبایی افزود: اما متأسفانه چمرانی‌ها از این مسئله به خوبی استقبال نکرده‌اند و افراد اندکی برای دریافت انشعاب مجاز به اداره برق این شهر مراجعه کرده‌اند.

وی یادآور شد: البته هزینه بالای خرید انشعاب دلیل عمده این مسئله بوده که به همین علت تمهیداتی برای رفاه حال شهروندان اندیشیده شده است.

سرپرست فرمانداری ماهشهر خاطرنشان کرد: به این منظور شهروندان چمرانی می‌توانند به زودی برای دریافت انشعاب برق به صورت اقساطی به اداره برق این شهر مراجعه کنند.

طباطبایی اظهار کرد: افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی نیز با ارائه معرفی‌نامه می‌توانند انشعاب برق را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی اضافه کرد: البته در برخی مناطق نیز افراد متمکنی سکونت دارند که توانایی پرداخت هزینه‌های انشعاب برق را داشته اما تاکنون هیچگونه اقدامی در این ارتباط نکرده‌اند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر تصریح کرد: برق این مناطق از فردا دوشنبه به صورت تدریجی و به نوبت قطع خواهد شد تا ساکنان این مناطق ملزم به مراجعه به اداره برق و دریافت انشعاب شوند.

طباطبایی ابراز امیدواری کرد با بکارگیری این راهکارهای تشویقی و تنبیهی مشکل برق شهر چمران به طور دائم برطرف شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار