تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۱۴۸۰
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تریبون آزاد/ «خانواده نفت»؛ همسایه خوزستانی ها
از بحث های تکراری درباره نفت و آسیب ها و آلودگی هایی که صنایع اش هر روز وارد بدن شهروندان می کند که بگذریم، متاسفانه مجموعه وزارت نفت در خوزستان آنچه را که از خوزستانی ها می گیرد تناسبی با آنچه که به آنان برمی گرداند، ندارد. کوچکترین گواه درب های بسته امکانات رفاهی، خدماتی، تفریحی ، پزشکی و ... بر روی سایر شهروندان خوزستانی است که مجموعه این خدمات، خانواده نفت را ناخواسته در طبقه ای مجزا از سایر شهروندان قرار داده است
خوزنیوز: خوزستانی ها بارها عبارت «خانواده نفت» را شنیده اند. فلان جشن با حضور خانواده نفت، یک از اعضای خانواده نفت، مراسمی با شرکت خانواده نفت، فلان امکانات برای خانواده نفت و ...

خانواده نفت، همسایه تک تک خوزستانی هاست. همه ما این همسایه را به خوبی می شناسیم. همسایه ای «با کلاس» و «متمول».

آنقدر بی انصاف نیستیم که خدماتی را که نفت در حق مردم خوزستان انجام داده است نبینیم. اشتغال هزاران فرزند خوزستان و فراهم کردن اسباب آسایش برای تعدادی از شهروندان استان هرچند دربازه زمانی مشخص و نیز سهمی که برابر با همه هموطنان از فروش آن به مردم خوزستان تعلق می گیرد.

از بحث های تکراری درباره نفت و آسیب ها و آلودگی هایی که صنایع اش هر روز وارد بدن شهروندان می کند که بگذریم، متاسفانه مجموعه وزارت نفت در خوزستان آنچه را که از خوزستانی ها می گیرد تناسبی با آنچه که به آنان برمی گرداند، ندارد. کوچکترین گواه درب های بسته امکانات رفاهی، خدماتی، تفریحی ، پزشکی و ... بر روی سایر شهروندان خوزستانی است که مجموعه این خدمات، خانواده نفت را ناخواسته در طبقه ای مجزا از سایر شهروندان قرار داده است. حرف در این زمینه بسیار که ادامه آن به بینندگان عزیز سپرده می شود.

اکنون که در ابتدای فعالیت دولت یازدهم قرار داریم و تغییرات مدیریتی محتمل، امید می رود مدیران این مجموعه با تغییر نگاه خود، تناسب را بین ستانده ها و داده ها از سرزمین خوزستان برقرار نمایند.


شما نیز به عنوان یک شهروند خوزستانی در این باره اظهار نظر نمایید

اساس این قسمت بر پایه نظرات خوانندگان سایت بنا شده است. لذا مشارکت فعال ، آگاهانه می تواند در فراهم شدن محیطی مناسب برای شنیده شدن صدای شهروندان توسط مسئولان موثر باشد.

لطفا نکات زیر را در ارسال نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و اخبار مربوط به بحث رعایت نمایید:
-  نظرات خود را به صورت فارسی ارسال نمایید.
-  شما می توانید به دفعات نظر بدهید.
- شما می توانید به نظرات دیگر کاربران سایت نیز پاسخ بدهید.

کاربرانی که آمادگی و تمایل ارسال نظرات خود به صورت فیلم یا صوت جهت انتشار در همین صفحه را دارند، می توانند فایل مورد نظر خود را در قالب های متداول از طریق ایمیل info@khouznews.ir  برای ما ارسال بفرمایند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۹
mansoor
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
7
6
دست شما درد نکنه ، واقعاً به نکته مهمی اشاره کردید ، واقعا پرسنل نفت تافته جدا بافته هستند و نسبت به سایر مردم از امکانات بهتری برخوردارند. بغیر از حقوق بالایی که می گیرند(نوش جونشون) اما واقعا امکانات بالایی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
شرکت نفت یک زمانی شرکت نفت بود و امکانات خوبی داشت...
الان سازمان های دیگه خدمات بسیار بهتری به کارکنانشان می دهند و اسمشان هم برعکس نفت سر زبون ها نیفتاده.
مثلا" مخابراتی ها و خانواده شان به هر شهر و نقطه ای از ایران که بروند نیازی به هتل رفتن ندارد و در اماکن مخابرات که فول امکانات هستند بصورت مجانی اسکان می یابند...
صنایع فولادی ها هر ماه پاداش زیاد تولید می گیرند.
کارکنان شهرداری ها که خودشون دیگه بهترین املاک و زمین ها رو برمیدارند.
سازمان تبلیغات اسلامی ها که یک قطره عرق نمی ریزند و کلی مزایا و سهمیه در همه چیز دارند.
آموزش پرورشی ها هم که تمام تابستون، یک ماه قبل از عید، یک ماه بعد از عید تعطیلن و حقوق کامل می گیرند و مسافرت هم که میرن همه جا مدرسه بهشان می دهند.
کارکنان بانکها که هرچی وام خوبه برای خودشون میذارند و بدون کمترین دردسر وامهای زیادی میگیرند.
خلاصه هر ارگان و نهادی برای کارکنانش بهترین خدمات رو ارائه میده .
اما شرکت نفت چی؟ یک بیمارستان نفت داره که دکترهاش هیچی بلد نیستند و اگه بخوای بری دکتر شخصی هزینه آزاد باید بدی و شرکت چیزی زیادی تقبل نمی کنه و میگه باید از دکتر نفت(خوب یا بد) استفاده می کردی. اما مثلا" صنایع فولاد میگه هر دکتری هر جای ایران با هر هزینه ای میتونی بری و سر ماه تمام هزینه درمان رو به حقوقشون واریز می کنند.

شرکت نفت الکی سر زبون افتاده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
فولادی ها کجا پاداش زیاد اون هم هر ماه می گیرند؟بر فرض اینکه هم بگیرن که نمی گیرن. اگر یک روز که نه یک دقیقه شما حاظر بودید در چنین آلودگی کار کنید 100برابر این پاداش رو می خواستید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
شما هم گیری دادی به فولاد ها؟اینجوری نیست که می گی پسریادختر خوب حتما سابقه کارت کمه که اینجور در باره همه راحت قضاوت می کنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
ادارات وشرکتهای محترم لطفا برای کمک به نفتی ها سریع اقدام کنید بی چاره ها نه ندارن؟؟؟؟ ......
ناشناس
| - |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
با سلام
بابا والله بالله همه جای دنیا، بهترین حقوق و مزایا مال کارکنان صنعت نفته ، خصوصا صنایع بالادستی(حفاری، بهره برداری و...)ولی تو ایران حقوق مزایای ما از آموزش پروش هم کمتره بخدا ولی کارمون سختتر و بیشتر.
والله من حاظرم شرایطمو با یه دبیر عوض کنم!!
هر چند مثله اکثر همکارانم پیگیر فرار از شرکت نفت هستیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
پسر یا دختر با سابقه! سابقه کم یا زیاد چه ربطی به گفتن حقایق داره؟

اگر همین تلاش نفتی ها هم نبود و تمام درآمد کشور از کار و تلاش نفتی ها تولید نمیشد الان کشوری بودیم در حد افغانستان حتی شاید عقب تر از افغانستان.

ضمنا" توزیع درآمد نفت که دست کارکنان نفت نیست که میگین چرا خوزستان از نفت حقی نداره. در خبرها هم آمده بود که صنایع فولاد شما پسر یا دختر باسابقه هم 200 میلیارد تومان داده برای تکمیل متروی شهر پرند تهران!! .
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
3
4
خدمت مسئولان وزارت نفت، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران
ما به عنوان شهروندان خوزستان نمی گوییم که شما مثلا مجتمع تفریحی نسازید و یا شهرک برای کارکنان تان نسازید و حقوق خوب به آنها ندهید. خیر ما هیچکدام از اینها را نمی گوییم.
ما می گوییم اگر یک مجتمع تفریحی برای کارکنانتان می سازید یک مجتمع هم در سایر نقاط شهر برای سایر شهروندان بسازید نگویید بودجه ندارید که باورمان نمی شود. یا چه ایرادی دارد مثلا اگر ورزشگاهی دارید در هفته دو یا سه روز آن را در اختیار سایر شهروندان قرار دهید.
چه اشکالی دارد که بیمارستان سایر شهروندان و علی الخصوص به اقشار کم درآمد اجتماع هم خدمات ارائه کند.
مشکل مردم خوزستان با دسته بندی مردم به شرکتی و غیر شرکتی است و شاید شهروند درجه یک و درجه دو
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
عزيزم شرکت از کارکنان خود بابت استفاده از سالن ورزشي پول مي گيره زيزا قانون وضع شده که نبايد مجاني باشه. در مورد بيمارستان هم ما که شرکتي هستيم اکثر اوقات از متخصصين بيرون استفاده مي کنيم.خدائيش فقط متخصص هاي قلبش خوبه.
تخته گاز تا آبادی مسجدسلیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
در پاسخ به ناشناس
ما هم حاضریم پول بدیم برا استفاده از امکانات شرکت نفت
جلیلی از مسجد سلیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
1
3
شرکت نفت در همه چیز تبعیض میذاره حتی بین پرسنل خود مثلا پدر اینجانب جز خدمه شرکت نفت است و22سال سابقه کار داردولی چون زیر نظر پیمانکار هستند حقوقش زیر یک میلیون است وهیچ مزایای دیگری ندارد حتی بیمارستان شرکت نفت آنها را نمیپزیرند چون دفترچه تامین اجتماعی دارند وانجا باید هزینه بپردازند
nemigam
|
FINLAND
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
2
3
خدمت مسئولان وزارت نفت که همش به فکر سیر کردن تهیه امکانات رفاهی برای خود هستید کمی هم به فکر مرد بدبخت خوزستان بکنید
آخه انصافه یک در صد بودجه نفت خوزستان خشک وخالی بهش نمیرسه اکه واقعا در آمد نفت خوز ستان برای خوزستان مصرف می شد خوزستان بهتر از دبی میشد تنها یک تا یک ونیم در صد از درامد نفت به خوزستان میرسه که اون مقدار را بعضی ها...
اسفندیاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
2
1
واقعا موضوع حساس و مهمی را اشاره فرمودید. اینجانب بارها به بیمارستان نفت مراجعه نمودم و تفاوت را در ارایه خدمات به اعضا شرکت نفت و دیگر شهروندان اهوازی مشاهده نمودم و در سایر موارد نیز وضعیت مشابهی وجود دارد. هر چند مخالف ارایه خدمات به اعضا خانواده نفت نیستیم اما این خدمات باید به همه ی شهروندان تعلق گیرد.
خوزستاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
1
6
واقعاً از طرح مطلب توسط خوز نيوز به اين صورت تعجب مي کنم.يک مجموعه صنعتي که بار 80 درصد بودجه کشور را مي کشد وکشورهاي همسايه به دنبال جدب نيروهاي متخصص آن هستند حالا آمده يک سري امکانات رفاهي براي کارکنان ساخته،فولاد خوزستان،سازمان آب وبرق،مخابرات وتعدادي ديگر نيز چنين امکاناتي در حد وسع خود دارند. هم فولاد هم نفت وسازمان اب وبرق خدمات هم فراتر از بودجه خود به شهر ارائه مي دهند. به نحوي که اگر اينها نبودن نه از جاده ساحلي خبري بود تازه معلوم نبود شهرداري بتواند حقوق کارکنانش را پرداخت کند.البته منظورم اين نيست که نبايد درامد هاي نفتي تا حدي خرج عمران وآبادي استان شود. زيرا اين حق مردم خوزستان استو اما اينکه بياييم با اظهارات خود بين مردم تفرقه بيندازيم جاي تامل دارد.در خصوص استفاده از خدمات رفاهي مثلن در مورد سالن هاي ورزشي خود شرکت نفت ساعتي از کارکنان خود پول مي گيرد. وديگه مثل سابق نيست.
ا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
9
من شرکت نفتی نیستم و این حرفها رو هم قبول دارم ولی الان اکثر ادارات و وزارتخونه ها باشگاه ورزشی اختصاصی و منازل سازمانی و باشگاه و رستوران اختصاصی دارن اونا چی ؟؟؟!!!
farhad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
6
شما هم حالا دیگه سوزه ای پیدا نکردین گیرش دادین به شرکت نفت? اخه یکم عقلتون رو به کار بندازین جرا تا یه جیزی میشه تند و تند کامنت میزارین ? همه شرکت ها مانند تامین اجتماعی ،ارتش ،صنایع فولاد، فرهنگیان،پتروشیمی،اب و برق ،نورد لوله ،کربن بلک،بانک ها ،مسکن و شهرسازی ، شهرداری ،صدا و سیما ، استانداری و ......... خدماتی رو به کارکنانشان ارایه می دهند که شما ممکن است که خبر نداشته باشید ولی جون شرکت نفت از اول بوده همه فکر میکنن که فقط شرکت نفت اینطوره!! اتازه انها خدماتی ارایه میدهند که خیلی بیشتر از شرکت نفت است . بیخودی جو گیر نشید امیدوارم متقاعد شده باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
همه فکر میکنن شرکت نفت مثله زمان ستم شاهی ،هتله!!
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
4
2
با سلام . من بعنوان یکی از شهروندان خوزستانی که مدتی در شهرستان رامشیر ساکن بودم و در حال حاضر نیز در منطقه خشایار اهواز سکونت دارم ، هیچگونه خدمات قابل ملاحظهای جهت شهروندان از سوی وزارت نفت ندیده ام . همه سالن های ورزشی و خدماتی این شرکت در مناطق کوروش و زیتون واقع شدن و مخصوص کارکنان صنعت نفت است . در حالیکه اکثر آنها با روابط با استخدام این صنعت درامده اند . آیا این دلیل می شود که چنین تبعیش بزرگی بر خوزستانی ها تحمیل شود ؟
ما هر روز صبح که بیدار می شویم دود ناشی سوختن چاه های نفت را در ریه های خود احساس می کنیم . احساسی که شاید خیلی از نفتی ها نداشته باشند (به جز کارکنان زحمتکش دکل های نفتی) . اما آیا خدمات رفاهی ، زیباسازی شهری و . . . . باید مخصوص محله ای خاص و قشری خاص باشد ؟
در مورد حقوق خانواده نفت نیز جای بحث زیاد است که امیدوامر این تبعیضات رفع شود . البته چشم ما آب نمی خورد . . . .
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
5
من بابام شرکت نفتی نیست ولی امیدوارم همه ی مردم خوزستان مثل شرکت نفتی ها حقوق بگیرند و امکانات داشته باشند نوش جونشون، ما که حسود نیستیم انشالله که همه ی مردم حقوق بالا بگیرند ما خوزستانی ها که نباید به جون هم بیفتیم که چرا حقوق این شرکت بیشتره ما کمتره این تفرقه رو دور کنیم از هم ، حالا که بازم از این پول نفت گیره یه عده ایی از خوزستانی های عزیز می یاد بازم جای شکرش باقییه ، انشالله که همه ی مردم سیر سیر سیر باشند خدا بهش نعمت فراوان بده خصوصا مردم خوزستان که اینقدر مظلومند چون واقعا در خوزستان زندگی کردن مشقت و رنج داره استانی با گرمای طاقت فرسا و هوایی آلوده و آب شربی فاضلابی، همینم که مردم در این استان تاب می آورند و زندگی میکنند وزحمت میکشند برای اعتلا و پیشرفت ایرانمان خودش جای تقدیر داره چون اگر کارکنان نفت زحمت نکشند چرخه اقتصادی ایران فلج میشه . انشالله که ایران ما روز به روز پیشرفت کنه و مردم ما راحت و آسوده زندگی کنند. انشالله
کارمند نفت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
4
ای مردم بخدا شرکت نفت اینایی که شما میگید نیست.
حقوق کارکناش بالا نیست بلکه حقوق دیگران که توی ادارات دیگه شاغلن کمه.
نگین که شرکت نفت حقوق بالا میده بگین که حقوق ما کمه.
فقط شرکت نفت خدمات رفاهی داره؟ شرکت مخابرات نداره؟ نیروهای نظامی ندارن؟
امکاناتش دراون حد نیست که بخواد از بیرون هم بپذیره والا کی ازدرامد بیشتر بدش میاد؟
بیمارستانش هم که با اون دکترهای دانشمندش ... چیزی نگم بهتره
لطفا انصاف داشته باشن و منطقی حرف بزنید
سیاوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
4
با سلام
من انتظار داشتم رسالت شما روشنگری باشد اما اینگونه حرکات بجز ایجاد اختلاف و تفرقه چیزی در پیش ندارد و فکر میکنم مسائل مهمتری هست که قابل پیگیری و بررسی باشد به امید آن روزی که نگرش بهتری نسبت به نگرش کنونی داشته باشیم
روزبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
0
هیچ سرمایه گذاری بالاتر از دانش اندوزی نیست. شرکت نفت با منابع و اعتباری که در اختیار دارد میتواند اقدام به ایجاد و برگزاری کلاسهای آموزشی در زمینه‌های مثل زبان‌های خارجه و انفورماتیک در شهرهای مثل ماهشهر یا اهواز بنماید و بهترین استادها را از تمام ایران و حتی کشورهای خارجی که با آنها رابطه دارد, به ایران بیاورد. شرکت نفت میتواند این کلاسها را با هزینه‌ی اندکی برگزار کند و در عوض ضمن کسب اعتبار و محبوبیت در میان اهالی منطقه پیشنهاد جذب نیروهای نخبه‌ی شناسایی شده در این کلاسها را نیز به آنها بدهد و بدون شک نیروی متخصصی که با امکانات یک مجموعه درس خوانده باشد بهتر برای آن مجموعه کار میکند.
هزینه/سود این فعالیت‌های آموزشی ممکن است برای شرکت نفت سربه‌سر کند اما با این کار وجهه‌ی شرکت نفت بسیار بهبود خواهد یافت.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
0
به عنوان یک خوزستانی از سطح بحث هاب بالا نمی دانستم بخندم یا گریه کنم در واقع بحث اصلی را گم کرده ایم و به بحث کوچک وبی ارزش حقوق کارمندان نفت پرداخته ایم حقوق کارمندان نفت بالا است یا پایین تابع قوانین آن حاکم بر آن است نمایندگان استان در مجلس واستانداری و سایر مسولین باید پیگیر حق مسلم خود از نفت باشند چرا نفت خطوط لوله وچاه هایش را در مناطق زیادی بدون هیچ گونه زیباسازی که این زیباسازی می تواند ساختن یک فضای سبز مطلوب باشد رها کرده است و در واقع سهم مردم از نفت فقط وفقط آلودگیشهایش می باشد مسولین نفت کوچکترین خدماتی از لحاظ سرانه ورزشی و سرانه تفریحی در نظر نگرفته اند که این هیج ربطی کارمندان نفت ندارند و نکته مهمتر آن مردم استان هیچ گاه طلب خود را از نفت ننموده اند شرکت های نظیر فولاد خوزستان به عنوان یک الگوی خوب می تواند برای نفت باشد
amin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
0
آقاي محمد به مطلب مهمي اشاره كرديد نمایندگان استان در مجلس واستانداری و سایر مسولین باید پیگیر حق مسلم خود از نفت باشند چرا نفت خطوط لوله وچاه هایش را در مناطق زیادی بدون هیچ گونه زیباسازی که این زیباسازی می تواند ساختن یک فضای سبز مطلوب باشد رها کرده است و در واقع سهم مردم از نفت فقط وفقط آلودگیشهایش می باشد. كارون را دريابيد
يلدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
2
اين مسائل كه شما مي گيد درست اما شركت نفت خيلي سال هست كه ديگه خدماتي نمي ده مثلا مثل خيلي از اداره ها و سازمان ها فروشكاه نداره و بن نمي ده دو تا فروشگاه خرمكوشك بود كه ورشون داشتن. اين امكانات هم مال همه نيست مال يه عده خاص هست تازه نيروهاي قراردادي كه اصلا حق استفاده ندارن نه باشگاه و نه بيمارستان و ... . حقوق من يكي در مقايسه با ساير دوستان هم رشته ام در ساير اداره ها هم سخت تر و هم حقوقش كمتر هست تازه ساعت كار ما هم بيتشتره تو بيابون كار كردن تو گرماي نابستون بماند. بياييم يه كاري بكنيم كه همه اداره ها مجبور به ارائه خدمات به همه پرسنلشون بشن. خونه سازماني كه دانشگاه، صنايع فولاد، آب و برق، آبفا و .. هم دارن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
3
0
شرکت نفتی ها با همه این حقوق و مزایایی که دریافت می کنند پول قبوض آب ، برق ، تلفن و گاز را نمی دهند اما تمامی اقشار کم درآمد ملزم به پرداخت همه اینها می باشند در حالی که باید دست اقشار کم درآمد را گرفت .
اقشار کم درآمد بایستی سرماه همش فکر بدهی هایشان باشند تازه اگر حقوق آنها کفاف دهد اما افراد شرکت نفتی با بهترین امکانات فکری ندارند .
اقشار کم درآمد اگر بیمار شوند باید فکر مردن خود باشند در حالی که شرکت نفتی ها با بهترین امکانات نظیر امکان انتقال بیمار به تهران و سایر نقاط کشور از طریق هواپیما تازه با بلیط مجانی و مجهزترین بیمارستانها خود درمان می نمایند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
0
با تشکر از همه نظرات
یادمان باشد که نفت عنوان ملی را نیز یدک میکشد. در حالی که به نظر می رسد این صنعت ، خصوصی خانواده نفت است چراکه اگر روزی پس از پرداختهای آنچنانی به این خانواده های درجه اول جامعه ،اضافه ای از درآمد نفت حاصل شد به خزانه جهت مصرف سایر ملت واریز می شود.
خدا میداند و شما میدانید که در ایام جنگ تحمیلی غالب داوطلبین و شهدا از روستائیان و مستضعفین و قشر بی بهره از نفت بودند واز این خاک و نفت زیر آن صیانت نمودند و خدای ناکرده اگر روزی بازهم گلوله ای به سمت این کشور شلیک شود بازهم هم اینان در مقابلش سینه سپر می کنند. وآقایان مدعی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
0
0
آخه بدبختی اینه که بین خود نفتی ها هم اختلاف طبقاتی جهت استفاده از امکانات هست وهمه نفتی ها از جمله کارکنان پیمانکاری که قشر عظیمی از کارکنان رو تشکیل میدهند حق استفاده از امکانات رفاهی نفت رو ندارند واز کمترین حقوق ومزایا برخوردارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
0
مردم بیچاره خوزستان که دارین سرچه چیزهای الکی بحث میکنیدنمیدونیدتمام درآمدخوزستان چه نفت چه فولادچه نیشکر.... داره خرج امکانات رفاهی تهرانی ها میشه امکانات تفریحی نفت درحدیه پارک محله تهران هم نیست منم نفتی نیستم پدرم هم نفتی نیست ولی اگه باچشم بازنگاه کنیدمی بینیدکه امکانات خوزستان چه ازنفتی بگیرچه غیرنفتی منفی هزاره اصلاچیزی به نام امکانات توخوزستان معنی نداره
:
:
:
آخرین اخبار