تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۵۱۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس امور اجرایی آرد و نان رامهرمز خبر داد
توزیع ماهانه 600 تن آرد بین نانوایان رامهرمز
رئیس امور اجرایی آرد و نان رامهرمز از توزیع ماهانه 600 تن آرد بین نانوایان این شهرستان خبر داد.

حیدر داوودی اظهار کرد: در سطح شهر رامهرمز در حال حاضر 76 نانوایی مشغول به فعالیت هستند که 64 نانوایی لواش و تافتون پز و هشت نانوایی فانتزی‌پز هستند.

وی از توزیع ماهانه 600 تن آرد بین نانوایان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به منظور تامین سهمیه آرد روستائیان و عشایر نیز در حال حاضر ماهانه 200 تن آرد بین روستائیان و 40 تن ما بین عشایر توزیع می‌شود.

رئیس امور اجرایی آرد و نان رامهرمز ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون نانوایان متخلف جمعاً 14 میلیون ریال جریمه شده‌اند و طی چند روز گذشته دو نانوایی به علت تخلف و مشکلات بهداشتی تا اطلاع ثانوی لغو سهمیه شدند.

وی اضافه کرد: در یک ماه گذشته نیز پنج نانوایی لغو سهمیه شدند که پس از رفع نواقص بهداشتی مجدداً سهمیه آنها برقرار شد.

داوودی همچنین عنوان کرد: با توجه به بافت عشایری در این شهرستان مصرف نان بیشتراز سایر مواد غذایی است که به ناچار هر نفر بیش از سهمیه 7.5 کیلویی خود مصرف می‌کنند.

وی پیرامون بهتر شدن کیفیت نان در شهرستان گفت: با افزایش نظارت‌های مستمر و کنترل کیفیت، سعی در ارتقای کیفیت نان در شهرستان را داریم که این کار در سطح شهرستان توسط نمایندگان و بازرسان اتحادیه و اداره صنعت و معدن در حال انجام است.

رئیس امور اجرایی آرد و نان رامهرمز خاطرنشان کرد: در رابطه با کیفیت پخت خوب نان، برخی از نانوایی‌ها نیز مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته‌اند که این روند را تا پایان سال انجام خواهیم داد.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم خواستار رعایت صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف نان شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: آرد ، نان ، نانوایان ، رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار