تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۵۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاغل خانگی در اهواز توسعه یابند

فرماندار اهواز بر شناسایی و توسعه ظرفیتهای کسب و کار خانگی جهت توسعه فرصتهای شغلی تاکید کرد و گفت: کاهش هزینه های تولید، افزایش بهره وری و ارتقای مدیریت کسب و کار از جمله ویژگیهای اشتغال خانگی است.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، عبدالعزیز فدعمی صبح شنبه در جلسه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی افزود: مشاغل خانگی در بخش صنایع دستی، تولید فرش دستباف، تولیدات کشاورزی، دامپروری و شیلات، تولید صنایع غذایی و نساجی، فناوری اطلاعات و فعالیتهای فرهنگی و هنری تعریف شده و دستگاه های مختلف ازجمله میراث فرهنگی، بازرگانی جهاد کشاورزی، فنی حرفه ای، تعاون، کار و امور اجتماعی، صنایع و معادن، کمیته امداد و بهزیستی از این گروه مشاغل حمایت می کنند.

وی شناسایی و هدایت افراد متقاضی اشتغال خانگی را از مسئولان خواستار شد و عنوان کرد: تمام دستگاه ها موظف هستند بستر لازم برای اجرای این طرح را به وجود آورند.

فدعمی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه حمایت از مشاغل خانگی به آدرس www.mashaghelkhanegi.ir   نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 
وی همچنین با اشاره به اینکه 77 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از سوی آموزش و پرورش در اهواز پیش بینی شده است، عنوان کرد: برنامه های مختلف هنری، اجتماعی، آموزشی، علمی و دینی در این پایگاه ها برگزار می شود.

فرماندار اهواز با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید از تشکیل سه کمیته ساماندهی، تعمیر و تجهیز و اطلاع رسانی تحت عنوان پروژه مهر در آموزش و پرورش خبر داد و عنوان کرد: این کمیته ها وظیفه آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید را عهده دار هستند.

فدعمی، ایجاد فضای نشاط و شادابی در آستانه بازگشایی مدارس را وظیفه همه دستگاه ها دانست و افزود: شهرداری، آبفا، برق، اتوبوسرانی و پلیس راهور در آماده سازی مدارس با آموزش و پرورش همکاری می کنند.
:
:
:
آخرین اخبار