تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۲۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با اجرای اتصالات نهایی خطوط شبکه
75درصدشبكه‌فاضلاب‌رامهرمزدرمداربهره‌برداری
 مجري طرح فاضلاب رامهرمز گفت: در صورت رفع معارض موجود در مسیر شبکه فاضلاب آبادان 75 درصد از شبکه فاضلاب اجرا شده رامهرمز در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

محمد مالكي با بیان اینکه هم اکنون حدود 40 درصد از شبکه اجرا شده در دست بهره برداری است، افزود: با رفع معارضین موجود درفاز 5 کوی فرهنگیان حدود 35 درصد دیگر از شبکه اجرا شده قابلیت بهره برداری پیدا می کند که این امر به زودی تحقق خواهد یافت.

وی در خصوص آخرين وضعيت پيشرفت پروژه فاضلاب رامهرمز نیز اظهار کرد: تا كنون 43 كيلومتر از شبكه فاضلاب در مناطق جوي آسياب، كوي دهقان، خيابانهاي شقايق، كوي شهرداري، فرهنگيان، طالقاني، باغ سميع و محدوده بلوار معلم و كوي پليس كار شده است و در اين راستا 2 هزار و 300 خانوار از شبكه مدرن جمع آوري و دفع فاضلاب برخوردار شده اند.
 
مجري طرح فاضلاب رامهرمز کل متراژ مورد نياز به آسفالت در شهر رامهرمز از ابتدا تا کنون را حدود 38 كيلومتر عنوان كرد و گفت: بیش از 32 كيلومتر از نوارهاي حفاري شده كار ترميم و آسفالت آنها به پايان رسيده و آسفالت مناطق باقي مانده نيز به سرعت در حال انجام است كه پيش بيني مي شود حجم انبوهي از اين مناطق بزودی به پايان برسد.    

مالكي با بيان اينكه ظرف يكسال گذشته از زمان آغاز اين پروژه با اعتبار اوراق مشاركت معادل 19 سال گذشته كار انجام شده است و هم اکنون اتصالات نهایی خطوط شبکه در حال اجراست،تصریح کرد: ادامه اين روند مستلزم ادامه همكاري و همراهي دستگاه ها و صبوري مردم رامهرمز است.

وي وعده داد: ان شاالله ظرف يك سال آينده كل پروژه فاضلاب شهر رامهرمز به اتمام خواهد رسيد و تا 18 ماه پس از پايان پروژه نيز زمان تضمين اجراي كار خواهد بود.

گفتني است فاز اول تصفيه خانه فاضلاب شهر رامهرمز با 97 درصد پيشرفت فيزيكي هم اكنون به صورت آزمايشي در مدار بهره برداري است و اجراي فازهاي تكميلي اين تصفيه خانه با تامين اعتبار مورد نياز احداث و تكميل خواهند شد.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
le coupe
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
0
با سلام
طرح فاضلاب رامهرمز برای یکی از روستا ها خوب است نه شهرستان رامهرمز زیرا کنجایش آن خیلی کم است >>>در ضمن در اعداد و ارقام دقت بیشتری فرمایید.
:
:
:
آخرین اخبار