تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۲۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشارکت میراث فرهنگی با شهرداری اهواز
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از امضای تفاهم‌نامه مشترک بین میراث فرهنگی و شهرداری اهواز در سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری خبر داد.

 افشین حیدری اظهار کرد: برای افزایش سطح سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی در شهر اهواز با شهرداری این کلانشهر وارد مذاکره شده‌ایم تا در این بخش گام‌های موثری برداشته شود.

وی افزود: در شهر اهواز توانمندی‌های زیادی وجود دارد که نیاز است با هدایت سرمایه‌گذار در این بخش گام‌های موثری در این حوزه‌ها برداشته شود و در این باره نیز باید کوشید تا تعاملات بین بخشی را در این سازمان بیشتر کرد تا شرایط برای سرمایه‌گذاری و حضور سرمایه‌گذار فراهم شود.

حیدری خاطرنشان کرد: بودجه دولتی بسیار محدود است و برای انجام فعالیت‌های بزرگ باید از بخش خصوصی استفاده بگیریم و در این زمینه از همه توان خود برای رفع موانع موجود در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهرداری اهواز استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در حوزه گردشگری نیازمند سرمایه‌گذاری زیادی هستیم و برای این مهم باید ابتدا شرایط را برای حضور سرمایه‌گذار تسهیل کنیم و این تفاهم‌نامه می‌توان مبدا خوبی برای تحول در تعاملات بین  بخشی شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: تقویت حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری می‌تواند باعث فراهم شدن زیرساخت‌ها برای حضور گردشگران در خوزستان شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار