تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۳۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه عکس با عنوان ˈ یاد ایام یاد یارˈ در آبادان
نمایشگاه عکس با عنوان ˈ یاد ایام یاد یارˈ به مناسبت پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله ˈ غلامحسین جمی ˈ نخستین امام جمعه آبادان در موزه هنرهای معاصر آبادان گشایش یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان روز پنجشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه ˈ یاد ایام یاد یارˈ تا هفتم دیماه صبح و عصر برای بازدید عموم دایر است.

فرهاد پورغراوی علوانی افزود: 100 قطعه عکس از سه دوره زندگی و ارتحال آیت الله جمی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: حضور امام جمعه فقید آبادان در جبهه های حق علیه باطل و نماز جمعه در این نمایشگاه به خوبی به تصویر کشیده شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان افزود: مرحوم آیت الله جمی در دفاع مقدس هرگز شهر را ترک نکرد و به اقامه نماز جمعه در جمع رزمندگان و بسیجیان زیر آتش دشمن می پرداخت.

وی گفت: نمایشگاه ˈ یاد ایام یاد یارˈ با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری آبادان و ستاد برگزاری پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله جمی برپا شد.

امام جمعه، نمایندگان مجلس، فرماندار ویژه، اعضای شورای اسلامی شهر آبادان و جمعی دیگر از مسوولان محلی و هنرمندان در این آیین حضور داشتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار