تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۲:۴۸
کد خبر: ۵۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رودباریان با فولاد به توافق رسید/ نوروزی یک سال تمدید کرد
باشگاه فولاد خوزستان قبل از رفتن به اردوی ترکیه علاوه بر توافق با حسن رودباریان، قرارداد رضا نوروزی را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، رضا نوروزی آقای گل لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل گذشته که تیم های فراوانی به دنبال شکار وی برای فصل آینده بودند در نهایت بعد از پایان اردوی تیم ملی در اتریش با حضور در اهواز قرارداد خود را با فولاد خوزستان برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
قرارداد نوروزی که سال گذشته برای دو فصل با فولاد منعقده شد مشروط به رضایت طرفین بود که در نهایت دو طرف بر ادامه حضور یک ساله نوروزی در فولاد توافق کردند و این مهاجم خوزستانی سال آینده را نیز در فولاد خوزستان توپ خواهد زد.

نوروزی که در ماه های اخیر همواره یکی از نفرات ثابت اردوهای تیم ملی بود، در لیست جدید کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی برای دیدار با مالدیو جایی ندارد به همین دلیل باید فولاد را در اردوی ترکیه همراهی کند.

همچنین فولادیها که با از دست دادن میثاق معمارزاده و خالد شحیطاوی در درون دروازه خود برای فصل آینده با کمبود مهره مواجه شده بودند ظهر امروز سه شنبه با حسن رودباریان به توافق رسیدند و با وی قرداد داخلی منعقد کردند.

ظهر امروز یکی از بازیکنان جوان فولاد به نام مهدی مومنی که فصل قبل برای چندین نوبت در ترکیب فولاد قرار گرفته بود نیز با حضور در کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال استان خوزستان با باشگاه فولاد قرارداد دوساله منعقد کرد.

در عین حال کاروان فولاد لحظاتی پیش عازم تهران شد تا پس از یک شب اقامت در این شهر، عصر روز چهارشنبه عازم آنکارا پایتخت ترکیه و سپس منطقه قزلچه حمام این کشور برای برگزاری اردو می شود.

در این اردو که یک هفته به طول می انجامد، تمرینات تیم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و انجام سه دیدار تدارکاتی نیز پیش بینی شده است.

فولادیها روز چهارشنبه بیست و نهم تیرماه به تهران باز می گردند و در هتل آکادمی مستقر می شوند تا روز پنجشنبه سی و یکم تیرماه، آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع فصل جدید را در تهران انجام دهند.

تمرینات فولاد تا زمان برگزاری نخستین دیدار این تیم در لیگ برتر یازدهم، در اهواز دنبال می شود تا فولادیها از همه نظر آماده رویارویی با اولین حریف خود در این مسابقات شوند.
:
:
:
آخرین اخبار