تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۴۷۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضرب‌ و‌ شتم دانش‌آموز اهوازی توسط ناظم وی را روانه اورژانس بیمارستان کرد
ضرب‌ و‌ شتم دانش‌آموز توسط ناظم وی را روانه اورژانس بیمارستان کرد.

روز گذشته در جریان زنگ تفریح یکی از مدارس ابتدایی اهواز یکی از دانش‌آموزان مقطع ششم ابتدایی توسط ناظم این مدرسه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته بود.

ضربات شدید این ناظم این دانش‌آموز را با مصدومیت شدیدی مواجه کرده که پس از مراجعت از مدرسه با حالت شدید تورم سینه و گردن و مشکل تنفسی و استفراغ شدید راهی بیمارستان می شود و تا ساعتها در اورژانس بیمارستان امام  اهواز تحت نظر پزشکی قرار می گیرد.

پدر دانش‌آموز مصدوم به دلیل پیگیری موضوع از طریق حقوقی و بازرسی از سوی ناحیه سه آموزش و پرورش اهواز از خبرنگاران خواست تا پیگیر کامل ماجرا از لحاظ حقوقی و کیفری نامی از وی، فرزندش و حتی مدرسه‌ای که این حادثه رخ داده است برده نشود.

وی در ادامه به روند پیگیری موضوع پس از وقوع این حادثه و بازگشت فرزندش به منزل اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه ضرباتی که معلم بهع سر و صورت و گردن و سینه فرزندم وارد کرده بود آنچنان سنگین بوده که تا ساعتها در اورژانس تحت نظر پزشکی بوده است و از فردا صبح نیز امور مربوط به پزشکی قانونی و شکایات قانونی دیگر را پیگیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با بازتاب این خبر دیگر شاهد این ناملایمات اخلاقی و فرهنگی در جامعه نباشیم و قشر فرهیخته فرهنگیان در میان خود اینچنین افرادی را نداشته باشند، چراکه والدین به امید تعلیم و تربیت فکری، فرهنگی و اخلاقی فرزندانشان را روانه مدرسه می‌کنند نه برای ضرب و شتم و آسیب‌دیدگی.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۲
آریایی فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
3
35
درود به این پدر
گزارش دادن چنین موضوعاتی می تواند سبب اطلاع رسانی و جلوگیری از خشونت گردد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
5
26
این کار خیلی وقته منع شده و دیگه این روش های عصر حجری تلفات روحی و روانی اش خیلی بیشتر از تربیتی است که آموزش و پرورش یدک می کشد
:
:
:
آخرین اخبار