تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۵۲۱۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوابیه مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان به یک یادداشت/ پاسخ خوزنیوز
سیدلطف اله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پاسخ مطلبی با عنوان «جلسه خصوصی برخی از مطبوعات با وزیر ارشاد!» جوابیه ای صادر کرده است که متن آن به همراه پاسخ پایگاه خبری خوزنیوز در زیر می آید:
سیدلطف اله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پاسخ مطلبی با عنوان «جلسه خصوصی برخی از مطبوعات با وزیر ارشاد!» جوابیه ای صادر کرده است که متن آن به همراه پاسخ پایگاه خبری خوزنیوز در زیر می آید:



پاسخ خوزنیوز:

درپاسخ به موارد مطرح شده در نامه آن مقام مسئول مواردی قابل ذکر است:

1- در گفت و گو با آقای غلامرضا فروغی نیا؛ نویسنده مطلب مذکور وی اظهار داشت: انتخاب اینجانب به عنوان سخنران در حضور ریاست محترم جمهوری بدون هرگونه اطلاع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بوده است. در ضمن سخنرانی در آن جلسه عمومی نمی توانسته ارتباطی با آن جلسه اختصاصی که برای طرح مسائل جزئی با وزیر برگزار شده داشته باشد. همچنین طبق اطلاع موثق اینجانب، خط زدن برخی افراد بواسطه احساس رقابت با مدیریت کل صورت گرفته که از این حیث جای تاثر دارد.

2- روند انتخاب گزینشی افراد با معیارهایی غیرشفاف در آن اداره کل مسبوق به سابقه بوده و قابل انکار نمی باشد.

3- اگر قرار بر این بود که افراد ویژه برای این جلسه دعوت بشوند، حداقل می بایست فرصت قبلی به جامعه مطبوعاتی داده می شد که خود نمایندگانی برای طرح مسائل و مشکلاتشان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزینند نه اینکه نحوه انتخاب ها به شکلی باشد که گمان به برگزاری یک جلسه خصوصی با وزیر از آن برداشت شود.

4- چه خوب بود آن اداره کل، حال که خود را مسئول این گزینش تشخیص داده است حداقل فارغ از تمایلات و سلیقه های مدیران خود از انواع رسانه ها نمایندگانی را برای دیدار انتخاب می نمود که به نوعی مشکلات همه رسانه های استان به سمع و نظر وزیر برسد. گرچه شاید این خواسته توقعی بی جا باشد وقتی هنوز آن مسئول محترم در گفت های خود رسانه ها را فقط «خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب» می دانند و گویا سایر انواع رسانه توفیق آشنایی با آن مقام را نداشته اند.

5- گره زدن عملکرد خودمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای قرار نگرفتن در معرض نقد نمی تواند در راستای اهداف و تعالی نظام باشد.

شایان ذکر است عملکرد آن اداره کل علی الخصوص در زمینه رسانه ها و مطبوعات (جشنواره ها، توزیع آگهی ها، توزیع یارانه ها)، عملکرد فرهنگی و هنری، نحوه هزینه کردن بودجه فرهنگی استان در سالهای اخیر، میزان رضایت کارکنان آن اداره از مدیریت و ... در روزهای آینده در خوزنیوز بررسی خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
هنردوست
|
GERMANY
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
7
جناب مدیرکل مگر میشود جناب وزیر بخواهد بیاید و شما اطلاع نداشته باشید. این پاسخگویی فقط باعث بیستر شدن کدورتها میشود . در ضمن شما با چه معیاری انتخاب کردید این عزیزان هنرمند را؟ خب حالا آقای فروغی توانست در یک مجموعه دیگر حرفهایش را بزند ، دیگران چه؟ آیا این توجیه شما قابل قبول است.... هنرمند حرف نمیزند ... هنرمند با حرفهای نگفته اش میمیرد اما سفارشی نمیشود...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
5
انچه غیر قابل کتمان است این است که فعلا ارشاد خوزستان نیازمند بازنگری است
کارمند ارشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
1
متاسفانه سالهاست که .... با همین استدلاها که یک بخشی از آن را به مقدسات گره میزند از خود دفاع می کند آنروزی که به ما گیر میداد که فلان مسئول را باید چون در ستاد اصحاب فتنه بوده باید نیست نابود کرد را بیاد بیاورید و برخوردهای به دور از شان ایشان را در روزهای اخیر که چقدر دم از دولت تدبیر و امید میزند . بابا یکم با خودتون صادق باشید . کجا رفت آنهم توصیه به تقوا و دین داری!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
1
خوزنیوز - از درج جوابیه اداره کل که خود پاسخی برگفته های آنهاست متشکریم

و از اینکه پاسخ خوزنیوز را نیز بصورت مرتب و دقیق و از سوی همکارنتان در رسانه ها منتشر کردید جای تشکر دارد
آزاد
|
ROMANIA
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
4
0
حاج آقای سپهر مدیری مسلط است که اکثر گروه های هنری و هنرمندان از عملکرد ایشان رضایت دارند اما شما در آخر دوره ماموریت ایشان چپ کرده اید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
0
خوزنیوز خوزستان دیگه چیه. مگه خوزنیوز اصفهان یا کردستان هم داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
2
جایگزین آقای سپهر باید خیلی وقت پیش معرفی می شد اما متاسفانه ..................
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
0
3
یکبار به ادبیات و متن جوابیه نگاه بیندازید تا به عمق آنچه در این سالها بر فرهنگ و هنر خوزستان رفته است بیشتر پی ببرید. جملات طولانی و بدون افعال....استفاده از کلمه لذا در یک جمله...کلمات تنوین دار احتراما ..ناچارا...و الزاما.....اما جناب آقای سپهر چه کسانی در حق نظام اجحاف کرده است ما هنرمندان و اهل فرهنگ یا ... که در چند سال وضعییت فرهنگی استان را اینگونه ...
:
:
:
آخرین اخبار