تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۵۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر بسکتبال/پتروشیمی به خلیج فارس رسید
صنایع پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال به خلیج فارس رسید.

هفته شانزدهم رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر امروز با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

در یکی از بازی‌های این هفته و در ماهشهر تیم صنایع پتروشیمی این شهر در ماهشهر میزبان افرای خلیج فارس خواهد بود.

صنایع پتروشیمی در این فصل در اندازه‌های تیم‌های میانی جدول نشان داده به‌گونه‌ای که از ابتدای فصل تاکنون نه در جمع تیم‌های مدعی قرار گرفته است و نه زنگ خطر را احساس کرده است.

این تیم که با 20 امتیاز جایگاه نهم را در اختیار دارد برای بهبود وضعیت خود در جدول به کسب امتیاز از این دیدار خانگی نیاز مبرم دارد.

صنایع پتروشیمی در صورتیکه نتواند در این دیدار به نتیجه لازم دست یابد و نتایج دیگر دیدارها نیز به ضرر این تیم باشد تا حدودی زنگ خطر را احساس خواهد کرد.

به همین دلیل بازیکنان این تیم انگیزه‌های زیادی را برای رسیدن به موفقیت در این دیدار دارند و برای کسب برد در میدان حاضر خواهند شد.

در سوی دیگر زمین نیز افرای خلیج‌فارسی قرار دارد که وضعیتی تقریبا مشابه با صنایع پتروشیمی دارد.

این تیم در لیگ برتر امسال از 15 بازی خود پنج برد را در کارنامه دارد و با 20 امتیاز جایگاه هشتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

افرای خلیج فارس هرچند در این دیدار باید در خارج از خانه به میدان برود اما بازیکنان این تیم امیدوار به کسب نتیجه در برابر صنایع پتروشیمی هستند.

این دیدار به نوعی تقابل تیم‌های همسایه لیگ نیز محسوب می‌شود چراکه هر دو تیم در حال حاضر 20 امتیازی هستند اما صنایع پتروشیمی هم‌اکنون جایگاه نهم را در اختیار دارد و افرای خلیج فارس در جایگاه هشتم است.

دیدار تیم‌های صنایع پتروشیمی و افرای خلیج فارس از ساعت 16 امروز در سالن بعثت ماهشهر آغاز خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار