تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۵۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرين باشگاه فوتبال دستي اهواز تعطيل شد
آخرين باشگاه فوتبال دستي اهواز تعطيل شد تا كميته فوتبال دستي خوزستان مكان تمرين و مسابقات خود را از دست بدهد.

مهرداد چراغي، مسوول كميته فوتبال دستي هيات انجمن‌هاي ورزشي استان اظهاركرد: باشگاه گل كاپ حدود يك ماه است كه به علت بدهي تعطيل شده و ميزهايش را نيز فروخته است. پيش از آن نيز باشگاه رسام به همين دليل تعطيل شده بود.

وي افزود: پس از بسته شدن اين باشگاه حتي يك جلسه تمرين هم نداشته و جايگاه تمرين و مسابقات مان را از دست داده ايم. ميزهاي اين باشگاه استاندارد بودند و سالن نيز هرچند خصوصي بود ولي زير نظر كميته استان فعاليت مي‌كرد و ميزهايش را در اختيارمان قرار مي‌داد.

مسوول كميته فوتبال دستي هيات انجمن‌هاي ورزشي خوزستان بيان كرد: ما يكي از فعال‌ترين كميته‌هاي كشور بوديم، هيچ استاني به اندازه ما مسابقه برگزار نكرده بود و در تعداد زيادي از مسابقات كشوري نيز در طي اين مدت شركت كرديم. حتي در حال آماده‌سازي براي برگزاري ليگ استان بوديم كه متاسفانه اين اتفاق افتاد.

وي ادامه داد: متاسفانه خود بازيكنان همكاري نكردند، به موقع سر تمرينات حاضر نشدند و حق اشتراك خود را پرداخت نكردند. اين باشگاه نيز درآمدي نداشت تا بدهي‌هاي خود را بپردازد و مجبور به اين كار شد.

چراغي درخصوص وضعيت شهرستان‌ها اظهاركرد: در شهرستان‌هايي مثل ايذه، شوشتر، خرمشهر و آبادان كلوپ هاي فوتبال دستي وجود دارد كه از ميزهاي ايراني شبيه‌سازي شده از ميزهاي استاندارد استفاده مي كنند. تنها ميزهاي استاندارد استان در سالن گل كاپ اهواز بود كه متاسفانه به فروش رفت و با اين كار فوتبال دستي استان ضربه خورد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فوتبال دستی ، اهواز
:
:
:
آخرین اخبار