تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۵۵۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراهیمی پور:
امیدواریم کارنامه مثبتی از دولت در آبادان به یادگار بماند
امام جمعه آبادان گفت: امیدوارم کارنامه مثبتی از سوی دولت یازدهم در این شهرستان به یادگار بماند زیرا مردم این شهر از محرومیت‌های بی‌شماری رنج می‌برند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور عصر دیروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آبادان افزود: مردم هرگاه که از ناحیه دشمنان که سعی دارند با تبلیغات منفی نظام را سست و بی‌اساس نشان دهند احساس خطر می‌کنند خود به طور خودجوش وارد صحنه می‌شوند.

وی اظهار کرد: دشمن در دشمنی خود علیه نظام جدی است و این را همه ملت می‌دانند و از این روست که در تمامی عرصه‌ها و به‌ویژه در صحنه‌های حمایت و پشتیبانی از نظام به طور جدی و پرشور شرکت می کنند که راهپیمایی 22 بهمن یکی از این عرصه‌هاست.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال از حساسیت بالایی برخوردار است به همین دلیل حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بسیار حائز اهمیت است. به ویژه مردم آبادان که مقاومت هشت ساله آنان زبان زد عام و خاص است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر ریاست جمهوری به آبادان و خرمشهر یادآور شد: امید می رود تا آن بارقه امیدی را که به واسطه قولهای رئیس جمهوری در دل مردم آبادان روشن شده است خاموش نشود.

امام جمعه آبادان ادامه داد: سالهاست که وعده های گوناگون بزرگ و کوچکی به مردم آبادان داده شده اما انجام و احیا نشد و این سبب دلسردی مردم شد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: البته دلسردی مردم از وعده های عملی نشده سبب جدایی آنان از نظام و آرمانهای انقلاب و شهدا نشد که حضور پرشور وگسترده مردم در عرصه ها و مناسبتهای مختلف خود گواه این مسئله است.

وی افزود: باید این مسئله را که کسانی به نام حکومت حرف می زنند ولی عمل نمی کنند و موجبات نگرانی و یاس و ناامیدی مردم را ایجاد می کنند را مورد توجه قرار داد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور اظهار کرد: نگاه به مسائل آبادان باید راهبردی باشد. امید می رود تا پس از طی دوره چهار ساله، دولت یازدهم کارنامه خوب و مثبتی برای مردم آبادان ثبت و ضبط شود و مردم از مسئولان نظام شادمان و رضایتمند باشند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه دغدغه خدمت دغدغه اسلامی است تصریح کرد: باید همگی در انجام درست و به موقع مسائل دغدغه خدمت به مردم را داشته باشیم و نمونه این مسئله آنست که از مراجعه دوباره و چند باره مراجعان به دوائر و ادارات مربوطه جلوگیری کنیم.

اجرای مراسم استقبال نمادین (ورود حضرت امام (ره) در فرودگاه، نواخته شدن زنگ انقلاب در تمامی مدارس، اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی ورزشی، اجرای مسابقات ورزشی و کتابخوانی، نمایش خیابانی، ارسال پیامکهای واحد با مضمون انقلاب، معرفی شهدای محوری منطقه در دوران انقلاب، فراخوان عمومی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، ایجاد ایستگاه های صلواتی، نظافت مسیر راهپیمایی، برگزاری آیین نکوداشت شهدا در روز 17 بهمن ماه در محل گلزار شهدا با نثار 500 شاخه گل و 200 بطری گلاب ، دیدار با خانواده شهدا، دعوت و حضور پرشور عشایر و طوایف در آیینهای خاص ایام دهه فجر و دهها مورد دیگر از جمله برنامه های متنوع پیش بینی شده جهت اجرا در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان شد.

در این جلسه بر مردمی بودن و تلاش برای حضور پرشور مردم در ویژه برنامه های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید شد و حاضران در این جلسه بر آمادگی دستگاه متبوع خود در هر چه با شکوه برگزار شدن این برنامه ها تاکید کردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار