تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۵۵۵۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سودجویی فرصت طلبان تحت عنوان فرم ویژه جنگ زدگان
سودجویان که همواره به دنبال یافتن راهی برای سوء استفاده مالی از مردم هستند یکی دو روز است که با توزیع و فروش فرمهایی در برخی از شهرهای خوزستان ازجمله آبادان تحت عنوان «فرم ویژه جنگ زدگان» اقدام به دریافت وجه از مردم در قبال ارائه فرم مذکور کرده اند.

با گسترش این موضوع و دغدغه مردم در به دست آوردن این فرمها برای پر کردن و تکمیل با این عنوان که به آنها گفته شده در ازای پر کردن آن شما از برخی مزایا از جمله دریافت وام بلاعوض که تنها مشمول جنگ زگان است برخوردار می شوید مسئولان امر اعم از دادستانی و فرمانداری ویژه بر آن داشت تا در جهت برخورد با این پدیده سودجویانه اقدامات عاجل وموثری را انجام دهند.

رئیس دادگستری آبادان در این رابطه گفت: بر اساس بررسیهای انجام شده مورد مذکور به هیچ وجه قانونی نیست و هیچگونه پشتوانه رسمی برای آن در کار نیست.

نعمت اله بهروزی افزود: در راستای مقابله و برخورد با این حرکت سودجویانه اقدامات موثری از سوی دادستان و فرمانداری ویژه آبادان صورت گرفت که از جمله آن می توان به برخورد با عرضه کنندگان و جمع آوری فرمهای یاد شده در محلهای عرضه از جمله اداره پست و برخی دکه های سطح شهر اشاره کرد.

وی از مردم خواست تا با هوشیاری کامل در دام ترفندها و اقدامات افراد سودجو نیفتند.

به گفته بهروزی، حمایت از مردم و تامین آرامش خاطر آنان از وظایف دستگاه قضایی است و طبق قانون با متخلفان و برهم زنندگان آرامش عمومی برخورد قاطع می شود، مراتب علاوه بر شهرستان از طریق دستگاه قضایی استان نیز تحت بررسی است ضمن آنکه نیروهای دایره اطلاعات هم اقدامات لازم در جهت بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

فرماندار آبادان نیز در این رابطه گفت: معلوم نیست که چه کسانی این مقوله را باب کرده اند که اکنون پس از گذشت 25 سال به یادشان افتاده که حق مردم را مطالبه کنند ولی اینکه چه کسی یا کسانی و از چه طریقی قرار است این کار پیگیری و انجام دهند مشخص نیست.

بهرام ایلخاص زاده از مردم خواست تا فریب چنین افراد و سایتهایی که خود را حامی مردم می دانند را نخورند.

وی افزود: تهیه و توزیع فرمهای مذکور تحت عنوان «فرم ویژه جنگ زدگان» هیچ مبنای قانونی ندارد، موضوعیت و سندیت ندارد، اینکه به چه کسی مرتبط می شود مشخص نیست به همین دلیل توصیه می شود تا مردم فریب سودجوییهای فرصت طلبان را نخورند.

فرم یاد شده که در دو برگ است تا مبلغ شش هزار تومان به مردم فروخته می شد و این سوای از هزینه ایست که مردم می بایست به اداره پست برای  ارسال این فرمها به نشانی که در پایان فرم آمده است پرداخت می کردند .

بر اساس اخبار واصله فرمهای مذکور در اکثر شهرهای استان خوزستان از جمله خرمشهر و سوسنگرد وهندیجان به فروش رسیده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار