تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۵۷۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل آبفای خوزستان:
ترمیم خط انتقال آب از روستای سیدحسن به رامهرمز نیازمند بودجه است
مدیر عامل آبفای استان خوزستان گفت: ترمیم خط انتقال آب از روستای سیدحسن به رامهرمز و تامین آب 80 روستا نیازمند بودجه چند میلیونی است.

محمدعلی صنیعی‌نژاد امروز اظهار کرد: تاسیسات آبرسانی شهر رامهرمز به تدریج در حال نوسازی است و بهبود کیفیت آب را نیز در دست بررسی داریم.

وی با بیان این که با مدار شدن یک ایستگاه پمپاژ و یک مخزن آب، بخشی از کمبود آب شرب مردم رامهرمز حل شده است تصریح کرد: به‌منظور تامین آب شرب شهر رامهرمز، یک طرح بلند مدت، انتقال آب از سد کارون 3 و طرح‌های کوتاه مدتی را در دستور کار داریم.

مدیر عامل سرکت آبفای خوزستان پیرامون قطع آب از تلمبه‌خانه روستای سیدحسن به رامهرمز بیان کرد: در مسیر خط انتقال آب از روستای سیدحسن به رامهرمز 80 روستا وجود دارد که با توجه به کلرزنی در تلمبه‌خانه این منطقه، 60 کیلومتر از خط لوله به قطر 600 میلی‌متر پوسیده شد.

صنیعی‌نژاد اذعان داشت: پوسیدگی این خط لوله منجر به کشیدن خط جدید شد، در صورتیکه این خط از درون در حال پوسیده شدن بوده و از این 60 کیلومتر 15 کیلومتر شرایط بحرانی‌تری را دارد.

وی با بیان این که از 80 روستای مسیر روستای سیدحسن 12 روستا در محدوده رامهرمز قرار دارند اظهار امیدواری کرد با تدبیر و تامین چند میلیون تومان، می‌توان مشکل کُلرزنی آب شرب این روستاها را در ابتدای ورودی آب به روستاها حل کرد.

روستای سیدحسن در مسیر شوشتر اهواز قرار دارد و تاسیسات آبرسانی این منطقه بخشی از آبرسانی به رامهرمز را تامین می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار