تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۰
کد خبر: ۵۵۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز:
شهرداری اهواز در ارسال بودجه 93 به شورای شهر تعجیل کند
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بودجه سال 93 شهرداری اهواز می‌بایست در دی ماه به شورای شهر برای بررسی تحویل داده می‌شد که متاسفانه تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.

زیبا صالح‌پور در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر دیروز برگزار شد در نطق پیش از دستور اظهار کرد: یکی از وظایف شورای که شهر که در واقع مسیر حرکت و هدف گذاری این نهاد را تعیین می‌کند تصویب بودجه سالانه شهرداری است.

وی ادامه داد: بودجه سال 93 شهرداری اهواز می‌بایست در دی ماه به شورای شهر جهت بررسی تحویل داده می‌شد که متاسفانه تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه در ارسال بودجه به شورای شهر توسط شهرداری تاخیر صورت گرفته است تصریح کرد: شاید شهرداری بر این تصور است که بودجه را دیر می‌فرستیم تا شورا عجولانه تصمیم بگیرد.

وی در این خصوص اضافه کرد: به آن‌ها می‌گوییم که هرزمان بودجه را تحویل دهید، شورا با بررسی کار‌شناسانه و استفاده از مشورت صاحب نظران تصمیم‌گیری خواهد کرد.

صالح‌پور خطاب به رئیس شورای شهر خواستار شد: به محض اینکه بودجه شهرداری به شورا واصل شد نسخه‌ای از آن به تمامی اعضا داده شود تا اطلاعات کافی در این رابطه وجود داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: اصلاح ساختار و روش‌هایی که در شهرداری اعمال می‌شود روش‌هایی است که شاید باعث تضییع حقوق شهروندان شود.

عضو شورای شهر اهواز افزود: حتی اگر در زمان وجود شورا، برنامه‌های شهرداری به گونه‌ای باشد که حقی را ضایع کند؛ مسئول هستیم.

وی ادامه داد: بنابراین اگر جایی حس کنیم که با یک تبانی و یا سهل‌انگاری حقوق شهروندی ضایع شده است؛ باید بررسی کنیم که مشکل از کجاست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار