تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۵۹۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره هواشناسی آبادان عنوان کرد
تداوم بارندگی‌ها تا اواخر امروز
رئیس اداره هواشناسی آبادان گفت: رطوبت هوا در 24 ساعت گذشته بین 94 درصد و 63 درصد در نوسان بوده است و رطوبت کنونی نیز 94 درصد است.

جنوب غربی‌ترین نقطه ایران این روزها آب‌وهوایی متفاوت را در میانه‌های زمستان سپری می‌کند.

آب‌وهوایی که همراه با رطوبت شدید و البته گاهی سرمای سخت است که تا حدودی با جغرافیای این استان بیگانه است.

در روزهای گذشته شاهد مه غلیظ صبحگاهی در آسمان استان خوزستان و شمال خلیج فارس بودیم به‌گونه‌ای در برخی ساعات شعاع دید به کمترین میزان خود می‌رسد.

اما از اوایل وقت امروز و با ورود سامانه بارش‌زا در این استان شاهد بارندگی‌های مناسبی در اکثر مناطق این استان هستیم.

باران امروز در استان خوزستان در شهرهای مختلف و با شدت و ضعف متفاوت در حال بارش است و طراوت خاصی را به این منطقه بخشیده است.

* تداوم بارندگی‌ها تا اواخر امروز

رئیس اداره هواشناسی آبادان اظهار کرد: از صبح امروز با ورود سامانه کم‌فشار به آسمان استان خوزستان شاهد آغاز بارندگی‌ها هستیم.

سعید ابراهیمیان افزود: این بارش‌ها همچنان در آسمان مناطق مختلف استان خوزستان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود این سامانه تا اواخر وقت امروز از منطقه خارج شود.

وی ادامه داد: از فردا نیز شاهد مه‌گرفتگی هوا در استان خواهیم بود که شدت آن نسبت به مه‌گرفتگی روزهای گذشته خفیف‌تر خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی آبادان تصریح‌ کرد: دمای هوا در 24 ساعت گذشته در بیشترین میزان خود به 22 و در کمترین مقدار به 16 درجه سانتی‌گراد رسیده است.

ابراهیمیان اضافه‌ کرد: همچنین رطوبت هوا نیز در 24 ساعت گذشته بین 94 درصد و 63 درصد در نوسان بوده است و رطوبت کنونی نیز 94 درصد است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار