تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۵۹۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر:
توزیع‌سبدکالا موجب ایجادصف‌های‌طولانی نشود
 سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: توزیع سبد کالا نباید باعث ایجاد صف‌های طولانی و مشقت شهروندان شود.

سیدجعفر طباطبایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان بر اقدامات اساسی و تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی با قیمت مناسب تأکید کرد و اظهار داشت: همه مسئولان باید با در نظر گرفتن رضایت الهی در خدمتگزاری به مردم گام‌های پرتوان بردارند.

وی با اشاره به همراهی اصناف با دولت خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان همواره نقش مهمی در همراهی با انقلاب و نظام داشته‌اند و امروز هم باید با شفاف‌سازی و برخورد با گرانفروشی و تنظیم بازار در حمایت از مردم تلاش کنند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اهمیت تنظیم بازار در ایام پایانی سال نیز گفت: همه مدیران اجرایی باید بر روی کنترل، تنظیم و نظارت قیمت و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برنامه ویژه‌ای داشته و با آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مردم وارد صحنه شوند.

طباطبایی متذکر شد: کنترل بازار باید به صورت مؤثر و مستمر انجام و منتهی به نتیجه شود و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

وی ادامه داد: تعزیرات حکومتی نیز باید با تمام ظرفیت‌ها نسبت به برخورد با متخلفان اقدام کند تا از گران‌فروشی، اجحاف و افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: نظارت بر بازار بر اساس قاعده و نظم صورت گیرد تا اجحافی به تولید کننده و مصرف کننده نشود و همچنین تغییر قیمت‌ها نیز باید با نظارت ستاد انجام شود تا تولید کننده هم به حق خود برسد.

طباطبایی در پایان به تصمیم دولت برای ارائه سبد کالا به مردم اشاره کرد و گفت: باید در شهرستان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که شاهد ایجاد صف‌های طولانی و مشقت شهروندان نباشیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: سبد کالا
:
:
:
آخرین اخبار