تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۵۶۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخر هفته مه‌آلود خوزستان
معاون اداره كل هواشناسي خوزستان گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسي، بارش باران تا اوایل هفته آینده در استان مورد انتظار نيست، ولي مه و مه رقیق صبحگاهي در بيشتر مناطق استان وجود خواهد داشت.

علي‌رضا غلام‌پور اظهاركرد: با عبور سامانه بارش‌زا از استان در ظهر امروز و با توجه به رطوبت موجود، انتظار تشکیل ابر و بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد که در نهایت تا بعداز ظهر امروز از بین خواهد رفت. افت دما در استان نيز محسوس نخواهد بود.

وي ادامه داد: بر اين اساس در 24 ساعت آينده آسمان مناطق شمالی و ارتفاعات نیمه شمالی استان نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و از بعد از ظهر به بعد با کاهش ابر و مه صبحگاهی، آسمان مناطق مرکزی و غربی صاف تا قسمتی ابری با احتمال بارش پراکنده در مناطق مرکزی و از بعد از ظهر به بعد با کاهش ابر و مه صبحگاهی، آسمان مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی قسمتی ابری به تدرج نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و از بعد از ظهر به بعد با کاهش ابر و مه صبحگاهی و مناطق ساحلی و جنوبی نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و از بعد از ظهر به بعد با کاهش ابر و مه صبحگاهی پيش بيني مي‌شود.

معاون اداره كل هواشناسي خوزستان افزود: در شبانه روز گذشته رامهرمز با دمای 21 و ایذه و دهدز با 5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. همچنين حداکثر دمای اهواز امروز به 23 و حداقل فردا صبح به 15درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

غلام‌پور اظهار كرد: بيشترين ميزان بارش باران در شبانه‌روز گذشته در انديمشك با 9.9 و كم ترين ميزان در رامهرمز با 0.2 ميلي‌متر گزارش شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار